انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

لباسشویی دوو مدل : DWK-8414t

لباسشویی دوو مدل : DWK-8414t

لباسشویی دوو-8کیلویی-1400دور


توضیحات

 لباسشویی دوو مدل : DWK-8414T یکی از پرفروش ترین مدلها به حساب می آید و با ظرفیت 8 کیلوگرم از بهترین و کارآمدترین ماشین لباسشویی های شرکت دوو است .

 

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو می باشد . دوو در حال حاضر ، افزون بر در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در  گستره جهانی و کشورهای مختلف می باشد ، که خود نشان از توانایی رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در جهان دارد .

 

این مدل ماشین لباسشویی  محبوب از قدرت و کیفیتی بالا ، و طراحی زیبا برخوردار است . طراحی لوکس و مدرن این دستگاه با وجود ولوم تنظیم برنامه‌ها و چراغ‌های نشانگر متعدد ، استفاده از دستگاه و اعمال تنظیمات مربوطه را بسیار ساده می‌سازد تا درکل ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8414  بتواند توجه بانوان مشگل پسند ایرانی را به خود جلب کند .

 

ویژگی های بارز این دستگاه عبارت اند از قدرت بالا ، برنامه‌های متنوع و مصرف پایین ، برخورداری از موتور بدون تسمه یا دایرکت درایو (Direct Drive) که مزایایی مختلفی را از جمله صدای کمتر ، استهلاک کمتر موتور و طول عمر بیشتر دستگاه ، کیفیت عملکرد بیشتر و همچنین کنترل مصرف انرژی را به همراه دارد .

 

direct-engine

 

همچنین برخورداری از درام الماسه نسل جدید (Star Drum) ، موجب می‌گردد کمترین آسیب و فرسودگی البسه ظریف و حساس را در اثر شستشو شاهد باشیم .

 

درام-الماسی

 

از دیگر مشخصات این مدل ماشین لباسشویی فناوری نانوسیلور است که به کیفیت شستشوی هرچه‌بهتر پوشاک کثیف و از بین بردن باکتری‌ها و ذرات آلودگی کمک می‌کند . سیستم شستشوی حباب‌ساز نیز کیفیت بالای عملکرد شستشو را به همراه دارد و سیستم هوشمند عیب‌یاب ، نیاز به بازدید حضوری کارشناس برای رفع مشکلات احتمالی را به حداقل می‌رساند .

 

nano silver

 

برخی از برنامه‌های متعدد و متنوع این دستگاه عبارت است از شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی ، شستشوی البسه کودک ، شستشوی البسه ورزشی ، برنامه شستشوی تأخیری برای به‌کارگیری دستگاه در زمان دلخواه و شستشوی خیلی سریع . برخورداری از ولوم تنظیم برنامه‌ها ، صفحه نمایشگر دیجیتال و چراغ‌های نشانگر تنظیمات اصلی از دیگر ویژگی‌های این مدل در طراحی ظاهری آن است که به سهولت استفاده آن نیز کمک شایانی می‌کند . با سیستم شستشوی بدون چروک نیز کمترین چین‌وچروک را در البسه خود پس از شستشو و آبگیری شاهد خواهیم بود .

 

با خرید ماشین لباسشویی دوو  از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید . انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو  را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است . با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت ماشین لباسشویی دوو شگفت انگیز خواهید شد .

 

مشتریان گرامی سایت فروشگاهی انتخاب سنتر برای خرید اینترنتی لوازم خانگی تردید نداشته باشید تمام محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند . اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست ، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی  را با ما تجربه کنید ...

 

هدف ما جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم آوردن زمینه و امکان خرید آسان و سریع از تمام نقاط کشور است .


برای خرید لوازم خانگی دوو  مانند ماشین لباسشویی  باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید . یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک ماشین لباسشویی باید داشته باشد کیفیت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است ، انتخاب سنتر ماشین لباسشویی دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد . قیمت ماشین لباسشویی دوو  در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند .

 

یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل ماشین لباسشویی  است و از جمله وسیله های گران قیمت می باشد ، پس به همین علت باید قبل از خرید به پارامترهای اصلی این دستگاه توجه کنید . به طور مثال با توجه به تعداد اعضا خانواده برای ظرفیت لازم را برای ماشین لباسشویی انتخاب کنید یا رنگ بدنه ماشین لباسشویی مورد نظرتان را با دیگر وسایل آشپزخانه ست کنید تا  رنگها با یکدیگر هارمونی داشته باشند .

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد .


مشخصات فنی

رنگ محصول
سفید
برند
Daewoo
ظرفیت دیگ لباسشویی
8 کیلویی
مصرف انرژی
++A
عرض
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
نوع موتور
دایرکت درایو
دور موتور
1400 دور
نوع صفحه نمایش
LED
تعداد برنامه های شستشو
9
ورودی لوله آب سرد و گرم
دارد
خروجی شیر آب
تک شیر
سایر ویژگی ها
  • دارای موتور دایرکت درایو ماشین لباسشویی 
  • درام الماسه نسل جدید (Star Drum)جهت جلوگیری از آسیب دیدگی البسه
  • سیستم شستشوی حباب ساز جهت ارتقاء کیفیت شستشو
  • تکنولوژی نانوسیلور ماشین لباسشویی 
  • سیستم هوشمند عیب یاب
  • شستشوی تاخیری (امکان بکارگیری دستگاه در زمان دلخواه)
  • سیستم شستشو با ذخیره زمانی
  • برنامه شستشوی لباس کودک لباسهای رنگی و ورزشی
  • صفحه نمایش دیجیتال با کاربری آسان
  • ورودی آب سرد و گرم مجزا
  • شستشوی سریع 30 دقیقه ای
  • سیستم شستشوی ضد چروک ماشین لباسشویی دوو
  • سیستم شستشوی اقتصادی
سری مدل لباسشویی دوو
ساویو SAVIO