انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

لباسشویی دوو مدل : DWK-82141

لباسشویی دوو مدل : DWK-82141

لباسشویی دوو-8کیلویی-1400دور


توضیحات

قیمت لباسشویی دوو

لباسشویی دوو مدل : DWK-82141 با ظاهری لوکس و مدرن یکی پرفروش ترین محصولات برند دوو است که البته دارای خصوصیات فنی بسیار کارآمدی هم می باشد . جدیدترین تکنولوژی روز جهان مطابق با نیاز و اقتصاد خانواده در طراحی و ساخت این مدل ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است .

 

امروزه هیچ خانه ای را نمی توان یافت که در آن ماشین لباسشویی نباشد ، این کالا یک وسیله اساسی و مهم در منزل است . با گسترش استفاده از ماشین های لباسشویی تکنولوژی تولید آن ها نیز روز به روز بهبود یافته به صورتی که اکنون مدل های هوشمند این دستگاه کار را برای کاربران بسیار آسان نموده است. برای برخورداری از آخرین تکنولوژی روز جهان ماشین لباسشویی دوو را انتخاب کنید .

 

تکنولوژی نانوسیلور : تکنولوژی نانو سیلور مبتنی بر خواص یونهای نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است . وقتی ماده ای به این کوچکی تجزیه میشود خواص جدیدی را ایجاد کرده ، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجربه نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود . این بخش از دستگاه میتواند به مدت 10 سال برای ضد عفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد . مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو ازبین بردن بوهای نامطبوع ، صرفه جویی درهزینه برق ، و ایجاد منطقه عاری از باکتری است .

 

nano silver

 

موتور دایرکت درایو : موتور دایرکت درایو(بدون تسمه) یعنی مستقیما موتور لباسشویی را روی درام لباسشویی پیاده کرده و دیگر خبری از تسمه و پولی نیست و این کار مزایایی را به وجود آورده است که عبارت است از کاهش مصرف برق ، کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت های مکانیکی ، افزایش دور موتور تا 14000 دور و خشکتر شدن لباسها در دور خشک کن ، کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه های بالانس (تعادلی) ، افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه ها ، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ، استفاده از سنسور هال به جای تاکو ، کنترل دور چپو راست و خشک کن با دقت بالا و مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی های تسمه ای .

 

direct-engine

 

درام الماسه : یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی دوو است که کیفیت شستشو را بالا می برد . این مخزن‌ها باعث می شوند عملیات شستشو بهتر انجام پذیرد و علاوه بر این آسیب کمتری به  لباس‌ها وارد شود .

 

درام-یاقوتی

 

سیستم حباب ساز : در ماشین لباسشویی های دوو سیستم حباب‌ساز راندمان شستشو را بالا می برد و باعث ترکیب موثرتر آب و ماده شوینده می شود .

 

bubble

 

سیستم عیب یاب هوشمند : این سیستم در جهت سرعت بخشیدن به رفع مشکل دستگاه و آسایش هرچه بیشتر کاربر طراحی شده است . در این سیستم برای هرگونه مشکل یا عیب احتمالی در کارکرد و یا قطعات دستگاه سیگنال خاصی در نظر گرفته شده است . 

 

رده مصرف انرژی A++, دور خشک‌کن قابل تنظیم و سیستم شستشوی ضد چروک از سایر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو می باشد .

 

هرچه تعداد برنامه های ماشین لباسشویی بیشتر باشد ، تنوع بیشتری برای انتخاب نوع شستشو را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . برنامه های شستشوی یک ماشین لباسشویی برای  کاربران سهولت استفاده و صرفه جویی در زمان را به دنبال دارد .

 

8 برنامه شستشو  ماشین لباسشویی دوو دارای :

  • برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای لباس های کمتر کثیف را در کمترین زمان ممکن شستشو می کند و در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد .
  • جهت شستشوی لباس های ظریف و دستی برنامه hand wash را انتخاب کنید و دیگر نگران لباس هایی که پارچه ظریفی دارند باشید .
  • همچنین جهت صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می توان برنامه شستشوی eco را انتخاب کنید .
  • با استفاده از دکمه option می توان برنامه های شستشوی اضافی را انتخاب نمود که شامل شستشوی اولیه ، آب کشی اضافی و برنامه شستشوی ضد چروک می باشد .
  • سیستم شستشوی ضد چروک ضمن تمیز کردن لباس ها ، از چروک شدن البسه جلوگیری می کند .

 

با خرید ماشین لباسشویی دوو  از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید . مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو  را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است . با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت لباسشویی دوو   شگفت زده خواهید شد .

 

مشتریان گرامی لطفا توجه داشته باشید که هر یک از محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند. اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست ، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی  را با ما تجربه کنید ...

 

نکاتی که هنگام خرید ماشین لباسشویی  باید به آنها دقت کرد ظرفیت ، رده مصرف انرژی ، گارانتی ، پنل و نمایشگر دیجیتال ، سیستم شستشوی ضد چروک و کم صدا بودن دستگاه است .

 

ماشین لباسشویی باید مطابق با نیاز خانواده و تعداد افراد خانه تهیه انتخاب شود . به طور مثال ظرفیت 8 کیلوگرمی این دستگاه مناسب یک خانواده 5 نفره است . 

 

 مهم ترین مشخصه عملکردی یک دستگاه ماشین لباسشویی رده مصرف انرژی آن است . این مؤلفه که بر اساس دو معیار متوسط مصرف برق و آب تعیین می شود و تاثیر مستقیم بر قبوض آب و برق خانوار دارد . برای کاهش هزینه های انرژی گران قیمت هم که شده باید به این ویژگی ماشین های لباسشویی عنایت داشت .

 

گارانتی یک ماشین لباسشوییی هم اهمیت زیادی دارد ، دقت کنید که حتما گارانتی محصول معتبر و طولانی مدت باشد .

 

وجود پنل و نمایشگر دیجیتال علاوه بر زیبایی بیشتر دستگاه ، انجام تنظیمات شروع به کار را آسان تر می کند ، همچنین این ویژگی می تواند دو قابلیت مهم نمایش زمان و مرحله شستشو را برای کاربر به همراه داشته باشد .

 

سیستم شستشوی ضد چروک بسیار مورد توجه خانم های خانه دار قرار دارد زیرا باعث می شود تا بعد از شستشو لباس ها چروک کمتری را شاهد باشیم و البسه راحت تر اتوکشی شوند .

 

مهم ترین موضوعی که برای خانم‌ها مطرح است کم‌صدا‌بودن و بدون لرزش‌بودن این دستگاه است . درون ماشین لباسشویی صفحه‌ای استوانه‌ای شکل قرار دارد از جنس آلومینیوم فشرده و سبک  که روی آن آج‌های بسیار زیاد قرار گرفته‌اند برای شست‌وشوی لباس‌ها . اگر این استوانه با فشار دست عقب و جلو شود و تکان‌های شدید بخورد پس حتما موقع کار کردن سروصداهای زیادی ایجاد می‌کند .

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد .