انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

لباسشویی دوو مدل : DWK-8114S3

لباسشویی دوو مدل : DWK-8114S3

لباسشوییش دوو-8کیلویی-1400دور


توضیحات

لباسشویی دوو مدل : DWK-8114S3  یکی محصولات جدید شرکت دوو می باشد که دارای ویژگی ها و خصوصیات فنی بسیار کارآمدی است . از قابل توجه ترین خصوصیات این ماشین لباسشویی می توان به موتور دایرکت با دور موتور 1400 اشاره کرد . یعنی مستقیما موتور لباسشویی را روی درام لباسشویی پیاده کرده و دیگر خبری از تسمه و پولی نیست و این کار مزایایی را به وجود آورده است که عبارت است از کاهش مصرف برق ، کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت های مکانیکی ، افزایش دور موتور تا 14000 دور و خشکتر شدن لباس ها در دور خشک کن ، کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه های بالانس ( تعادلی ) ، افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه ها ، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ، استفاده از سنسور هال به جای تاکو ، کنترل دور چپو راست و خشکن با دقت بالا و مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی های تسمه ای .

 

این مدل ماشین لباسشویی دوو با جدیدترین تکنولوژی روز جهانی و با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده . ظرفیت 8 کیلوگرمی این دستگاه مناسب یک خانواده 5 نفره است .

 

اکثر خانم ها به همان اندازه که به کارایی و مشخصات فنی ماشین لباسشویی اهمیت می دهند , به شکل ظاهری و طراحی زیبای آن نیز توجه دارند . ماشین لباسشویی دوو مدل 8114 نیز دارای  ظاهری لوکس و مدرن ، مطابق سلیقه بانوان مشگل پسند ایرانی است .

 

از ویژگی های این سری می توان به وجود درام الماسه اشاره کرد . درام الماسه برای اولین بار در ماشین لباسشویی های شرکت سامسونگ به‌کار رفته است . این مخزن‌ها باعث می شوند عملیات  شستشو بهتر انجام پذیرد و علاوه بر این آسیب کمتری به لباس‌ها وارد شود . 

 

درام-الماسه

 

شرکت دوو برای این ماشین لباسشویی سیستم حباب‌ساز هم در نظر گرفته تا در نبرد با تولیدات سایر شرکت‌ها بازنماند . این سیستم راندمان شستشو را بالا می برد و باعث ترکیب موثرتر آب و ماده شوینده می شود . سایر ویژگی های این لباسشویی موتور تسمه ای , دور خشک‌کن قابل تنظیم و سیستم شستشوی ضد چروک می باشد .

 

سیستم شستشوی حباب‌ساز نیز از دیگر ویژگی‌ های این ماشین لباسشویی است . تکنولوژی حباب ساز کیفیت بالای عملکرد شستشو را برای شما به ارمغان آورده است . این ماشین لباسشویی دارای عیب یاب خودکار است که نیاز به بازدید حضوری کارشناس برای رفع مشکلات احتمالی را به حداقل می‌رساند .

 

bubble

 

ماشین لباسشویی دوو مدل 8114S3 دارای قابلیت تنظیم دور خشک کن است که در نوع خود و با توجه به کارایی بی نظیر آن ، قابلیت جذابی به شمار می رود .

 

این دستگاه دارای 8 برنامه شستشو است و از امکاناتی مثل شستشوی تاخیری برای شروع به کار دستگاه در زمان دلخواه ، سیستم شستشو با ذخیره زمانی ، شستشوی سریع 30 دقیقه‌ ای ، شستشوی ضد چروک و برنامه شستشوی اقتصادی برخوردار است . 

 

مزایای برنامه های کاربردی ماشین لباسشویی دوو : برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای لباس های کمتر کثیف را در کمترین زمان ممکن شستشو می کند و در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد . جهت شستشوی لباس های ظریف و دستی برنامه hand washh را انتخاب کنید و دیگر نگران لباس هایی که پارچه ظریفی دارند باشید . همچنین جهت صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می توان برنامه شستشوی eco را انتخاب کنید . با استفاده از دکمه option می توان برنامه های شستشوی اضافی را انتخاب نمود که شامل شستشوی اولیه ، آب کشی اضافی و برنامه شستشوی ضد چروک می باشد . سیستم شستشوی ضد چروک ضمن تمیز کردن لباس ها ، از چروک شدن البسه جلوگیری می کند .

 

همین حالا با خریداری ماشین لباسشویی دوو  از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید . مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو  را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است . با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت لباسشویی دوو شگفت زده خواهید شد .

 

مشتریان گرامی لطفا توجه داشته باشید که هر یک از محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند . اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست ، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی  را با ما تجربه کنید ...

 

موقع انتخاب دستگاه حتما توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی مطابق با نیاز خانواده و تعداد افراد خانه تهیه کنید . رده مصرف انرژی دستگاه را نیز بررسی کنید تا هر ماه مجبور به پرداخت  هزینه زیاد بابت اتلاف انرژی نشوید .

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد .