انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل : H5100

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل : H5100

DAEWOO LED TV Model H5100


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل H5100 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند و طراحی چشم نوازی می باشد. این ال ای دی دوو داری طراحی بی نظیر و فوق باریک و یک تلویزیون Full HD ، با پردازنده چهارهسته ای (Quad Core Cpuu) می باشد.

 

برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به مجهز به تکنولوژی ISP، قابلیت انطباق 200 هرتز، تلویزیون هوشمند بر بستر اندروید 4.4.2، قابلیت اتصال و اشتراک گذاری بی سیم به سایر دستگاه ها (Smart Share) اشاره کرد.و نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به قابلیت اتصال به شبکه بی سیم ( داخلی Built-in WIFI )، مرورگر صفحات وب (Web Browser)، ریموت کنترل هوشمند ( Smart Remote Control)، ماشین زمان (Time Shift)، خروجی صدای 20 وات اشاره کرد.

 

دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل H5100

 

تکنولوژی به‌کاررفته در این مدل LED است و از کیفیت تصویر Full HD، بهره می‌برد که می‌تواند تصاویر را با کیفیت و وضوح خوبی به نمایش بگذارد. در نتیجه با تماشای فیلم در این تلویزیونمی‌توانید جزئیات تصاویر را به خوبی ببینید. ابعاد 49 اینچی این مدل، آن را برای فضاهای نسبتا کوچک مناسب ساخته است؛ همچنین این مدل به دو عدد اسپیکر 100 واتی مجهز است و درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند.

 

این قدرت صدا، با ابعاد این تلویزیون متناسب است و نیاز کاربران را برطرف می‌کند. صدای تولیدشده از بلندگوهای این ال ای دی فراگیر است و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کند. سیستم‌عامل اندروید تعبیه‌شده در این مدل، یکی دیگر از ویژگی‌های جالب آن است و به کاربر امکان می‌دهد که به‌راحتی تنظیمات موردنظر خود را روی تلویزیون انجام دهد. همچنین می‌توانید با اتصال به اینترنت برنامه‌ها یا فایل‌های درنظرگرفته‌شده برای این سیستم‌عامل را دریافت کنید.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل H5100

 

گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون، باعث می‌شود که کاربر به تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، نیازی نداشته باشد. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 مجهز است. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند.

 

این درگاه‌ها شامل دو عدد پورت USB برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال و سه عدد پورت HDMI برای اتصال پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی هستند. این مدل با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi یا پورت LAN و مرورگر اینترنتی، امکان جست‌وجو در اینترنت را برای کاربر فراهم ساخته است. قابلیت PVR تعبیه‌شده در این محصول، امکان ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی ممکن می‌سازد.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل H5100

 

قیمت ال ای دی در نمایندگی دوو مناسب ترین قیمت در بازار می باشد. هر یک از محصولات انتخاب سنتر که در سایت ما مشاهده می کنید در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشید.

هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از هر مکان و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشند.

خرید اینترنتی لوازم خانگی در هر فروشگاهی ممکن است متفاوت باشد اما انتخاب سنتر برای گسترش زمینه خرید و فروش اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان آنلاین فروشگاه تخفیف ها و قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است. لوازم خانگی دوو را با نازلترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از طریق فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تهیه کنید.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل H5100

 

انتخاب سنتر تنها  یک فروشگاه اینترنتی نیست و  این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.