انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل : H7000

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل : H7000

DAEWOO LED TV MODEL : H7000


توضیحات

« DUHD-49H7000-DPB» تلویزیون ال ای دی  رده‌بالا از شرکت عظیم «دوو» (Daewoo) است که پاسخ‌گوی نیاز کاربران حرفه‌ای است. حداکثر کیفیت‌تصویر این تلویزیون 4K با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی است.درنتیجه می‌توانید فیلم‌های حجیم 4K را روی این تلویزیون مشاهده کنید و از کیفیت‌تصویری فوق‌العاده لذت ببرید.

 

برای این مدل از تلویزیون ال ای دی دوو  4حالت تصویر در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند بنا به محتوای درحال‌پخش یکی را انتخاب کرده و به سبک دلخواهشان فیلم ببینند. ابعاد 49 اینچی این مدل، آن را برای فضاهای متوسط مناسب ساخته است؛ همچنین این مدل به دو عدد اسپیکر 10 واتی مجهز است و درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. این قدرت صدا، با ابعاد اینتلویزیون متناسب است و نیاز کاربران را برطرف می‌کند. صدای تولیدشده از بلندگوهای این تلویزیون دارای سیستم‌صوتی Dolby Digital Pluss است که باعث می‌شود بتوانند فیلم‌هایی که از این  سیستم‌صوتی فراگیر پشتیبانی می‌کنند را مشاهده کنید.

 

همچنین در این مدل از ال ای دی دوو با اتصال سینمای خانگی یا ساندبار به این تلویزیون نیز از این سیستم‌صوتی بهره‌مند می‌شوید. این مدل در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند قرار دارد. سیستم‌عامل اندروید با نسخه‌ی 5.0 تعبیه‌شده در این مدل، یکی دیگر از ویژگی‌های جالب آن است و به کاربر امکان می‌دهد که به‌راحتی تنظیمات موردنظر خود را روی تلویزیون انجام دهد.  همچنین می‌توانید با اتصال به اینترنت برنامه‌ها یا فایل‌های درنظرگرفته‌شده برای این سیستم‌عامل را دریافت کنید.

قیمت ل ای دی جدید دوو

گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون ال ای دی ، باعث می‌شود که کاربر به تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، نیازی نداشته باشد. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 مجهز است. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این درگاه‌ها شامل دو عدد پورت  USB برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال و سه عدد پورت HDMI برای اتصال پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی هستند.

 

این مدل از تلویزیون ال ای دی دوو فوق پیشرفته ، با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi یا پورت LAN و مرورگر اینترنتی، امکان جست‌وجو در اینترنت را برای کاربر فراهم ساخته است. قابلیت PVRR تعبیه‌شده در این محصول، امکان ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی ممکن می‌سازد.همچنین می‌وانید با استفاده از قابلیت تلتکست، از زمان‌بندی پخش برنامه‌های تلویزیونی مطلع شوید.

 

کیفیت ‌تصویر 4K در گذشته‌ای نزدیک، قابلیتی بیهوده محسوب می‌شد؛ چراکه محتوای پرحجم و باکیفیت آن با محدودیت مواجه بود. درحال‌حاضر این محتوا بیشتر در دسترس است و فایل‌های بسیار زیادی با این کیفیت به‌راحتی قابل‌تهیه هستند؛ به همین دلیل تلویزیون‌هایی که این رزولوشن را پشتیبانی می‌کنند، روزبه‌روز پرطرفداراتر می‌شوند. تقریبا تمامی تولیدکنندگان داخلی و خارجی به تولید این گروه از تلویزیون‌ها دست زده‌اند. شرکت «دوو» (Daewoo) از تولیدکنندگان کره‌ای لوازم‌خانگی نیز با تولید مدل‌هایی با کیفیت 4K با تولیدکنندگان این عرصه به رقابت پرداخته  است.

 

 

محصولات دوو از کیفیت ‌ساخت و امکانات بسیار خوبی برخوردار شده‌اند. DUHD-49H7000-DPB نیز مدلی 49 اینچی از این کمپانی است که با کیفیت‌ تصویر 4K طراحی شده است. همچنین پشتیبانی این تلویزیون از HDR باعث می‌شود طیف رنگ تصاویر گسترده‌تر شود و تصاویر زنده‌تر و واقعی‌تر به نظر برسند. این تلویزیون امکاناتی شبیه امکانات مدل‌های بسیار پیشرفته‌ی برندهای  مشهور را ارائه کرده و نیاز کاربران حرفه‌ای را برآورده می‌کند.

 قیمت ل ای دی جدید دوو

 

قاب دور صفحه‌نمایش و ضخامت این سری از ال ای دی دوو به حداقل رسیده است تا بتوان از این مدل‌ها به‌عنوان یک ابزار دکوراتیو هم برای زیباترکردن خانه استفاده کرد. تمام مدل‌های این سری، بدنه‌ای مشکی با قاب خاکستری دارند. قاب باریک دور نمایشگر به سری H70000 کمک کرده که با وجود بهره‌گیری از صفحات نمایش بزرگ، ابعاد جمع‌وجوری داشته باشد. اگر قسمت پایه‌ی تلویزیون را در نظر نگیریم، ضخامت دستگاه کم است و اگر با محدودیت فضا مواجه باشید، مشکلی بابت اتصال آن به دیوار نخواهید داشت.

 


هنگام خرید سایزهای مختلف این تلویزیون‌ها، بهتر است که به فاصله‌ی بین دستگاه و بیننده دقت کنید؛ این موضوع نه‌تنها در لذت تماشای محتویات تلویزیون تاثیر دارد، بلکه از خستگی یا آسیب‌رسیدن به چشم هم جلوگیری می‌کند. با توجه به اینکه تمام مدل‌های H7000 از دقت Full HD استفاده می‌کنند، فاصله‌ی ایدئال از مدل ۴۳ اینچی، بین ۱.۶ تا ۲.۷ متر، برای مدل ۴۹۹ اینچی، بین ۱.۹ تا ۳.۱ متر و برای مدل ۵۵ اینچی، ۲.۱ تا ۳.۵ متر است.

 

تلویزیون‌های یک نسل قبل با کیفیت 1080 پیکسلی، وضوحی برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، تصاویر را به نمایش می‌گذارند؛ درحالی‌که کیفیت پخش تصاویر در استاندارد 4K به ۳۸۴۰×۲۱۶۰  پیکسل می‌رسد. یعنی وضوحی تا چهاربرابر آنچه پیش از این چشمان ما تجربه کرده بود. تلویزیون ال ای دی دوو DUHD-49H7000-DPB با توان پخش تصاویر تا حد کیفیت 4KK تعریف جدیدی از تلویزیون  را ارائه می‌دهد.

 قیمت ل ای دی جدید دوو

ممکن است گفته شود که محتوای تصویری با کیفیت Ultra HD هنوز به قدری نیست که بابت تلویزیونی با این کیفیت هزینه کنیم؛ اما باید خاطرنشان کرد که فایل‌های قابل‌دانلود و شبکه‌های  تلویزیونی با این کیفیت از راه رسیده‌اند و هر روز با حجم و تنوع بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. سازندگان کنسول‌های بازی نیز با ارائه‌ی نسل جدید محصولات خود سعی در بالاکشیدن کیفیت بازی‌های ویدیویی تا این حد داشته‌اند و برای لذت‌بردن از کیفیت جدید این بازی‌ها، داشتن یک تلویزیون 4KK لازم است.

 

این تلویزیون ال ای دی خوش‌ساخت، تمامی امکانات موردانتظار کاربران حرفه‌ای را در اختیارشان قرار می‌دهد. سیستم‌عامل این تلویزیون هوشمند Android است که برای کاربران حرفه‌ای، ویژگی  بسیار مهم و کارآمدی محسوب می‌شود. با استفاده از این تلویزیون، علاوه‌بر دیدن فیلم، زنجیره یا شبکه‌های صداوسیما می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مخصوص با تلویزیون خود بازی کنید و با راحتی بیشتری از آن استفاده کنید. درحال‌حاضر تلویزیون‌ها دیگر به پخش صدا و تصویر محدود نیستند و کارایی یک مدیاپلیر و یک دستگاه هوشمند را ارائه می‌کنند. با تهیه‌ی این مدل از تلویزیون‌‎های دوو، یک مرکز سرگرمی بسیار خوب را به منزل خود هدیه می‌کنید.

 

برای خرید محصولات دوو بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات دوو آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات دوو از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات دوو دارند.

  قیمت ل ای دی جدید دوو     

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.