انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : H2100

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : H2100

DAEWOO LED TV Model H2100


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2100 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند و طراحی چشم نوازی می باشد. این ال ای دی دوو داری صدای دالبی و فراگیر، طراحی زیبااست. برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به تلویزیون Full HD، قابلیت انطباق 100 هرتز، دارای گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT22) ، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR) اشاره کرد.

 

 از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)، خروجی صدای 20 وات،( 1ورودی USB   و ،  HDMI   داری دو ورودی می باشد) اشاره کرد.

 

این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

 

قیمت ال ای دی دوو

مدل «DLE-43H2100-DPB» از تلویزیون‌های خوش‌ساخت کمپانی «دوو» (Daewoo)، با امکانات پرکاربردی طراحی شده است. سایز این محصول 43 اینچ است و با فضاهای نسبتا کوچک تناسب دارد. تکنولوژی به‌کاررفته در این مدل، LED و دارای کیفیت تصویر Full HD است که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند.

 

قیمت ال ای دی دوو

همچنین رزولوشن 1920×1080 و نسبت تصویر 16:9 این مدل ال ای دی ، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. برای اینکه کاربر صحنه‌های خاص فیلم را از دست ندهد، برای این مدل قابلیت ماشین زمان (Time Shiftt) در نظر گرفته شده است. کارایی این ویژگی به این صورت است که می‌تواند هنگام پخش فیلم، آن را ذخیره کند و در صورت لزوم صحنه‌های پیشین را نمایش دهد.مدل DLE-43H2100-DPB ال ای دی دوو به دو عدد اسپیکر 10واتی مجهز است و درمجموع 200 وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران مناسب ارزیابی می‌شود. صدای تولیدشده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه بی‌نیاز می‌کند.گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T22 مجهز است. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این درگاه‌ها شامل یک عدد پورت USB برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال و دو عدد پورت HDMIبرای اتصال لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری است.

قیمت ال ای دی دوو

قابلیت PVR تعبیه‌شده در این ال ای دی ، ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی امکان‌پذیر می‌کند. برای اینکه بتوانید سایر پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر را به این تلویزیون متصل کنید، برای آن درگاه کامپوننت و کامپوزیت در نظر گرفته شده است. پشتیبانی DLE-43H2100-DPBB از فرمت‌های صوتی و تصویری، این تلویزیون را به یک مدیاپلیر تبدیل کرده است.

 

 

این امر باعث می‌شود بتوانید با اتصال فلش‌مموری خود به تلویزیون، تمامی فایل‌های موجود در آرشیو را پخش کنید.

 

انتخاب سنتر ال ای دی دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت ال ای دی دوو  در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند.

قیمت ال ای دی دوو

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.