انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : G3000

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : G3000

DAEWOO LED TV Model G3000


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل G3000

پیشرفتی چشمگیر در کیفیت تصویر


ارتقاء کیفیت تصویر UHD Upscaling
فناوری ارتقاء کیفیت در تلویزیون دوو ، کیفیت تصاویر معمولی را افزایش داده و برای شما لذت تماشای تصاویری با کیفیتی نزدیک به 4kk را به ارمغان می آورد.شما می توانید فیلم ها، مسابقات ورزشی و هر محتوای دیگری را به گونه ای مهیج و با کیفیتی نزدیک به 4kk تماشا کنید.

 

گستره ی تصویری پویا High Dynamic Range
HDR به تکنیکی اطلاق می شود که در آن گستره ی تصویر بصورت پویا افزایش پیدا می کند. به این معنا که وضوح بین نورانی ترین نقطه ی روشن و تاریکترین نقطه ی تاریک در تصویر را بهبود می بخشد. تلویزیون دوو با استفاده از فناوری HDRR وضوح و شفافیت تصاویر را بهبود داده و قادر به ایجاد تصویری مشابه با تصویر ساخته شده توسط چشم انسان می باشد.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل G3000

نوای هم آهنگ و واقعی

فناوری صوتی دالبی Dolby تلویزیون دوو با فناوری دالبی سطح بالاتری از صدای با کیفیت را به مخاطب عرضه می کند.سیستم صوتی فراگیر Surround سیستم صوتی فراگیر تلویزیون دوو شما را در میان صداهای واقعی احاطه می کند. طراحی خلاقانه Creative Designn طراحی خلاقانه سیستم صوتی تلویزیون دوو برای شما تجربه ی تماشای برنامه ی مورد علاقه ی خود را با بهترین کیفیت صدا و تصویر به صورت همزمان فراهم می نماید.

 

این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا، قابلیت انطباق 100 هرتز است. برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به تلویزیون full HD (کیفیت در 32 اینچ HD میباشد)، گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2)، ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPGG) اشاره کرد.

 

از سایر مشخصات این محصول می‌توان به مجهز به تکنولوژی IPS ، سامانه بهبود رنگ ، صدای فراگیر (surround)، خروجی صدای 20 وات، 2 ورودی USB (در سایز 32 اینچ 1 ورودی USB میباشد)، 3 ورودی HDMI (در سایز 32 اینچ 1 ورودی HDMI میباشد) اشاره کرد.

 

دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل G3000

برای خرید محصولات دوو بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات دوو آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ،  بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات دوو از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات دوو دارند.

       

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و  این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات  دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل G3000

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.