انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : H2000

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : H2000

DAEWOO LED TV Model H2000


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2000

تحولی در طراحی:
طراحی سینمایی: Cinematic Design طراحی هنرمندانه ی این تلویزیون پرده سینما را بخاطر شما می آورد. طراحی نوین سیستم صوتی: Sound System Designبا استفاده از فنون نوین ، سیستم صوتی این تلویزیون به نحوی طراحی گردید است که علاوه بر کارایی فوق العاده جلوه ی ویژه ای به تلویزیون می دهد. طراحی ویژه پایه Special Designed Standd پایه های ویژه ی  فلزی این تلویزیون، به ظاهر منحصربفرد آن زیبایی بیشتری می بخشد.

 

پیشرفتی چشمگیر در کیفیت تلویزیون
کیفیت فوق العاده تصویر Ultra HD
تلویزیون اولترا اچ دی دوو با رزولوشن 3/8 مگاپیکسل، کیفیت تصویری 44 برابر تلویزیون های فول اچ دی به شما نمایش می دهد. تصاویر این تلویزیون بسیار جذاب تر و با جزئیات کامل می  باشد به گونه ای که برای بیننده لذت و تجربه ی تماشای تصاویر زنده و واقعی را به ارمغان می آورد. این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون های با کیفیت فول اچ دی زاویه دید گسترده تری برای شما فراهم می آورد.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2000

این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا ، با کیفیت Full HD (کیفیت در سایز 32 اینچ HD میباشد) است. برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به قابلیت انطباق 100 هرتز، گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2)، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPGG) اشاره کرد.

 

و نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به 2 ورودی HDMI (سایزهای 50 و 55 اینچ 3 ورودی)، سامانه بهبود رنگ، خروجی صدای 20 وات، دارای صدای فراگیر (surround) اشاره کرد.دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.

 

این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2000

 این مدل دارای کیفیت تصویر Full HD است که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن 1920×1080 و نسبت تصویر 16:9 این مدل، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل دو عدد پورت USBB و سه عدد پورت HDMII دارد.

 

از طریق پورت USB می‌توانید فلش‌مموری خود را متصل کرده و از فایل‌های خود استفاده کنید. پورت نیز اتصال سایر لوازم صوتی وتصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. قابلیت PVR تعبیه‌شده در این محصول، ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی امکان‌پذیر می‌کند. برای اینکه کاربر، صحنه‌های خاص فیلم را از دست ندهد، قابلیت ماشین زمان (Time Shiftt) برای این مدل در نظر گرفته شده است. کارایی این ویژگی به این صورت است که می‌تواند هنگام پخش فیلم، آن را ذخیره کند و در صورت لزوم، صحنه‌های پیشین را نمایش دهد.

 

گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این ال ای دی ، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، از تیونر DVB-T2 بهره می‌برد. این مدل به دو عدد اسپیکر 10واتی مجهز است و در مجموع 200 وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران، مناسب ارزیابی می‌شود.

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2000

صدای تولیدشده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. پشتیبانی DLE-43H2000-DPB از فرمت‌های صوتی و تصویری، این تلویزیون را به یک مدیاپلیر تبدیل کرده است. این امر باعث می‌شود بتوانید با اتصال فلش‌مموری خود به تلویزیون، تمامی فایل‌های موجود در آرشیو را پخش کنید.

 

برای اینکه بتوانید سایر پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر را به این تلویزیون ال ای دی متصل کنید، برای آن درگاه‌های کامپوننت و کامپوزیت در نظر گرفته شده است. این مدل را می‌توانید بنابه سلیقه  روی میز قرار داده یا با تهیه‌ی پایه‌ی دیواری مجزا به دیوار متصل کنید.

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.