انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 32 اینچ مدل : G3000

تلویزیون ال ای دی دوو 32 اینچ مدل : G3000


DAEWOO LED TV Model G3000


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو  32 اینچ مدل G3000 یکی دیگر از شاهکارهای زیبا و خوش ساخت شرکت DAEWOO یک تلویزیون 32 اینچ است که می تواند به زیبایی تصاویر را پخش کند و واقعا پیشرفته است. این مدل تحت عنوان G3000 نامیده می شود و شما را با دنیایی از تصاویر واقعی مواجه می کند که می تواند برای هر کسی حیرت آور و جذاب باشد.

 

در میان ال ای دی های دوو مدل هایی که در سایزهای مختلف تولید می شوند زیاد مشاهده می شود، چرا که معمولا مدل هایی که انتظار می رود محصولاتی پرفروش باشند در سایزهای متفاوت از 32 اینچ تا 55 اینچ یا بالاتر به تولید می رسند. مدل G30000 هم یکی از محصولاتی است که در سایزهای مختلف به تولید رسیده است و البته باید بدانیم که از لحاظ کیفیت هم دارای رده مناسبی است و می توانید با اطمینان کامل نسبت به خرید آن اقدام کنید.

قیمت ال ای دی دوو

این ال ای دی زیبا و خوش طرح دارای انطباق تصویر 100 هرتز بوده و می تواند تصاویر را بدون هیچگونه تاری و افت کیفیت پخش نماید. به عبارت دیگر در پخش تصاویر و صحنه های سریع به  هیچ وجه دچار مشکل نخواهد شد و می توانید فیلم های اکشن و برنامه های ورزشی را بدون هیچگونه مشکلی در آن مشاهده نمایید.

 

این LED زیبا با اینکه در زمره تلویزیون های ساده قرار می گیرد اما امکانات مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. از لحاظ کیفیت تصویر دارای فناوری FULL HD است که این امر حاکی از وجود رزولوشن 1080x19200 می باشد. همچنین باید بدانیم که علاوه بر کارایی اصلی این تلویزیون، این محصول دارای سیستم صوتی مناسبی است.

 

خروجی صدای مدل 32G3000 به میزان 20 وات است و می تواند صدایی فراگیر را در محیط یا سالن کوچک و متوسط شما طنین انداز کند. ضمنا باید اشاره کنیم که در این مدل یک گیرنده دیجیتال مناسب و قوی DVB-T بکار رفته است که می تواند شبکه های دیجیتالی را برای شما در یافت کند.

قیمت ال ای دی دوو

 

از نظر طراحی نیز در این مدل از قابی زیبا استفاده شده است و دارای تکنولوژی IPS می باشد و همچنین دارای پایه های پنجه ای شکل در دو طرف تلویزیون است که ظاهر زیبایی به TV بخشیده  اند. این ال ای دی زیبا هر چند که اسمارت نیست و مانند سایر تلویزیون های هوشمند نمی تواند شما را به اینترنت متصل کند اما باید بدانید که می تواند برنامه های در حال پخش را ضبط نماید و این قابلیت برای تعداد زیادی از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

شما می توانید برنامه هایی را که در زمان پخش آنها حضور ندارید، ضبط نموده و در زمان دیگری به تماشای آنها بنشینید. به این قابلیت PVR گفته می شود و غیر از این باید بگوییم که مدل G3000 مجهز به EPG یا همان راهنمای الکترونیکی برنامه ها می باشد. همچنین در این LED از سیستم سامانه بهبود رنگ استفاده شده است که می تواند کیفیت آنچه را که می بینید ارتقا بخشد و رنگ ها را طبیعی تر به نمایش بگذارد.

 

از دیگر ویژگی های این محصول زیبا و خوش طرح از ال ای دی دوو  باید به وجود درگاه های مختلف اشاره کنیم که به نوبه خود از اهمیت خاصی برخوردار است و می تواند منجر به دریافت تصاویر با کیفیت تری گردد. برای نمونه وجود سه درگاه HDMI باعث می شود تا بتوانید سایر دستگاه های صوتی و تصویری را به TV متصل نمایید و از این طریق فیلم ها و محتوای تصویری را با کیفیتی بالاتر مشاهده کنید.

 

همچنین این محصول دارای دو ورودی USB نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که قابلیت PVR از طریق آنها برای شما در دسترس می باشد و می توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال تان را به تلویزیون متصل نمایید و استفاده لازم را از آن ببرید.

قیمت ال ای دی دوو

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.