انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

یخچال فریزر پایین دوو مدل : Plus 660 EW

یخچال فریزر پایین دوو مدل : Plus 660 EW

DAEWOO BMF FR-660EW


توضیحات

یخچال دوو مدل 660EW فریزر پایین با طراحی لوکس و کلاسیک یکی از یخچال فریزر های مورد پسند بانوان ایرانی است که مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف HE با 20% صرفه جوئی بیشتر در مصرف انرژی، طراحی زیبای مسطح و بدون برجستگی، کنترل پنل LED و البتع مجهز به دکمه های لمسی، محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل رطوبت و همچنین دارای سامانه بدون برفک است.

این مدل دارای سامانه روشنائی LED، طبقه تاشو، نگهدارنده بطری تاشو، سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و سیستم سرمایش سریع در یخچال نیز است.

 

قیمت یخچال فریزر پایین دوو

سیستم انجماد سریع یکی دیگر از ویژگی های دیگر این محصول دوو است همینطور در طبقات این مدل از یخچال  از شیشه های ضد شوک حرارتی و شیشه های ضد ریزش مایعات استفاده شده  است.

با خرید یخچال فریزر دوو از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید .انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی در برندهای دوو – اسنوا – دلمونتی و تکنو گاز را از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده .با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت یخچال فریزر دوو شگفت زده خواهید شد .لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید ...

یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ای یخچال فریزر است که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم باید کمک کند و طرح آن با سایر وسایل آشپزخانه هارمونی داشته باشد. حقیقت این است که بسیاری از خانم‌های خانه‌دار آشنایی کاملی با کاربردهای یخچال فریزر ندارند و بیشتر به سایز و رنگ یخچال اهمیت می‌دهند.

 

قیمت یخچال فریزر پایین دوو

 

یخچال‌ فریزر دوو با طراحی لوکس فضای آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و رنگهای مختلف آن هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یخچال فریزرتان را با دیگر وسایل داخل آشپزخانه ست کنید.

 

محصولات دوو الکترونیک دوستدار خانواده بوده و از نظر رنگ و طرح توانسته است در بین ایرانیان، جایگاه درخور توجهی را داشته باشد. دوو الکترونیک سعی دارد این اعتماد را با کیفیت و تکنولوژی پاسخ گوید. همچنین با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است به عنوان برترین برند منتخب در خدمت مشتریان گرامی محصولات خود باشد. این یک شعار نیست این یک تجربه است؛ تجربه ای حاصل از سال ها تلاش بی وقفه در زمینه تولید لوازم خانگی که در تولید آن کیفیت و خدمات متمایز در تمامی موارد دیگر برتری جسته و گوی سبقت را از سایر برندها برباید. 

برای خرید محصولات دوو بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات دوو آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات دوو از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات دوو دارند.

 

قیمت یخچال فریزر پایین دوو

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان وجود دارد که  شما از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن فرمایید  و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.