انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

یخچال فریزر دوقلوی دوو سری تویین مدل : DELR-F-2000GW

یخچال فریزر دوقلوی دوو سری تویین مدل : DELR-F-2000GW

DAEWOO TWIN DELR-F-2000GW


توضیحات

جدیدترین یخچال فریزر دوقلو دوو مدل DES - 2000GW دارای آخرین تکنولوژی استفاده شده در یخچال فریزر دوقلو با طراحی لوکس و کلاسیک که مجهز سیستم های فوق پیشرفته روز دنیا در طراحی یخچال است.

 

 جدیدترین یخچال فریزر دوقلو دوو مجهز به سامانه Digital Cooling کنترل سرمایش الکترونیک است. یخچال فریزر دوقلو دوو دارای 6 سنسور حسگر برای کنترل دمای یخچال است که صرفه جویی در مصرف انرژی را به حداقل ممکن رسانده است.

جدیدترین یخچال فریزر دوقلو دوو

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. این سامانه در بهترین یخچال فریزر دوقلو دوو ، داد ه ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می کند و کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تأمین می کند.

 

 با استفاده از سامانه هوشمند الکترونیک کنترل دما، میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه، سالم و پرطراوت می ماند.                                                                   

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو

 

از دیگر ویژگی های جدیدترین یخچال فریزر دوقلو دوو وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال است. در این نوع سیستم کمپرسور اینورتر نسبت به کمپرسورهای قدیمی و معمولی 23 % انرژی برق کمتری مصرف می کند. کمپرسور اینورتر دیجیتال در آخرین تکنولوژی یخچال فریزر دوقلو دوو با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح توان خروجی  کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد. 

 

فعالیت این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل می رساند، در نتیجه مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری سالم و با طراوت باقی می ماند. با خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو دوو آرامش و اطمینان را همراه با کاهش هزینه های خانواده با مدیریت هوشمند انرژی احساس کنید. نشان +A یخچال و فریزرهای دوو به معنای 25% مصرف کمتر نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A است و این به معنای کاهش هزینه های خانواده شماست.

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو

 

از دیگر ویژگی های پیشرفته ترین یخچال فریز دوقلو دوو می توان به سیستم 3D COOLINF به منظور حفظ و مدیریت تازگی مواد غذایی اشاره کرد. در این سیستم این سامانه موجب سرمایش یکسان و بهینه در تمام فضای یخچال و فریزر می شود، در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال تازگی و طراوت اولیه خود را حفظ می کند.

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو 

یک از ویژگی های منحصربفرد جدیدترین یخچال فریزر دوقلو دوو ، چشم الکترونیک هوشمند SMART SENSOR مجهز به سنسورهای حساس به نور چشم الکترونیکی تعبیه شده در این محصول با توجه به نور محیط عملکرد یخچال و فریزر را کنترل کرده و موجب کاهش صدا هنگام شب و همچنین کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو

طراحی باشکوه و چشم نواز در یخچال فریزر دوقلو جدید دوو بی نظیر است ، وجود لامپ های ال ای دی  دارای روشنایی بیشتر ، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های معمولی است.

 

تولید حرارت کم در این لامپ ها موجب حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شود. همچنین  این یخچال فریزر دوقلو به خاطر انتقال یخساز و آبسردکن روی در از فضای بیشتری در درون یخچال برخوردار است.

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو

لذت نوشیدن نوشیدنی های خنک را با جدیدترین یخچال فریزر دوقلو دوو با سامانه یخساز اتوماتیک همراه با فیلتر تصویه واقعی ، انتقال یخساز به داخل در و افزایش 10 % فضای داخل فریزر علاوه بر این استفاده از دو مخزن ذخیره یخ با افزایش 50 درصدی ظرفیت ذخیره سازی، هر زمان از شبانه روز خیالتان را از بابت ذخیره یخ آسوده خواهدکرد.

 

بهترین یخچال فریزر دوقلو دوو دارای آبسردکن متصل به آب شهر همراه با فیلتر تصفیه واقعی است.  آبسردکن متصل به آب شهر همراه با فیلتر قدرتمند، نوشیدن آب خنک وگوارا را در هر زمان برای شما مهیا ساخته است.

                قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو

برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال فریزر دوقلو  باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک یخچال فریزر دوقلو داشته باشد کیفیت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است.

 

البته سایز، رنگ و طراحی یخچال بسیار مهم است و حتما باید با دیگر وسایل آشپزخانه و رنگ قالب بر محیط اطراف هارمونی داشته باشد. یخچال‌ فریزر دوقلو دوو با طراحی لوکس فضای آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و رنگهای مختلف آن هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یخچال فریزرتان را با دیگر وسایل داخل آشپزخانه هماهنگ کنید .

 

هنگام انتخاب یخچال مورد نظرتان حتما به اندازه محلی که یخچال قرار است در آنجا گذاشته شود دقت نمائید و قبل از خرید حتما محل قرارگیری یخچال را اندازه گیری کنید. فضایی که شما در اختیار دارید، ظرفیت داخلی که شما می توانید داشته باشید را تحمیل می کند. 

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو 

طراحی بدون قاب Frameless Design طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

 

بهترین انتخاب در اندازه یخچال فریزر ، آن است که بتوانید از تمام حجم آن استفاده کنید در غیر این صورت باعث اتلاف انرژی و پرداخت هزینه بیشتر بابت مصرف انرژی خواهید شد .

 

انتخاب سنتر یخچال ساید بای ساید دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند.

قیمت یخچال فریزر دوقلو دوو

 

 در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.


مشخصات فنی

مدل

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل DES - 2000GW

رنگ محصول
سفید براق
گنجایش یخچال
20 فوت
مصرف انرژی
+A
عرض
60 سانتی متر
عمق
66 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
لامپ یخچال
دارد
یخسازخودکار
دارد
قفل کودک
دارد
اخطاربازماندن درب
دارد
سیستم سرد کننده سریع
دارد
تعدادطبقات
5 طبقه
محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات
دارد

سایر ویژگی ها

• سیستم Digital Cooling به منظور تازگی مواد موجود در یخچال مانند روز اول در یخچال فریزر دوقلو دوو

• سامانه 3D Cooling یخچال فریزر دوقلو دوو 

• سیستم سامانه یخساز اتوماتیک همراه با فیلتر تصویه واقعی یخچال فریزر دوقلو دوو 

• سیستم چشم الکترنیک هوشمند یخچال فریزر دوقلو دوو

• کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به منظور کاهش صدای تولید شده

• فضای بیشتر در یخچال فریزر دوقلو دوو