انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

یخچال تک دوو مدل : DELF-0500GW

یخچال تک دوو مدل : DELF-0500GW

0500GW سری MINIBAR


توضیحات

یخچال تک دوو مدل : DELF-0500GW از سری یخچال های تک بوده که به اصطلاح به این نوع از یخچال ها مینی بار گفته می شود که با کمک آن می توانید بسیاری از نوشیدنی ها و مواد خوراکی را در دمای خنک نگهداری کنید. در داخل این یخچال یک عدد کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزی و محفظه ی سرد خانه مجزا با درب شفاف در نظر گرفته شده است.

طبقات به کار رفته برای قفسه بندی این مینی یخچال از جنس شیشه ی مقاوم بوده که قابلیت جابجایی در کابین را دارند. درب این یخچال تک با قابلیت تغییر در جهت باز شدنش از سمت راست  و چپ این امکان را می دهد تا در فضاهای کوچک نیز بتوان براحتی آن را جای داد. امکان تنظیم دمای این مینی یخچال به صورت مکانیکی امکان پذیر می باشد.

 

قیمت یخچال تک دوو

برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال  باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. قیمت یخچال تک دوو در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند. برای مشاهده کیفیت و کارایی محصولات ما از نزدیک و خرید حضوری محصولات لطفا به آدرس فروشگاه مراجعه فرمائید. هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم آوردن زمینه ای مطمئن برای خرید آسان و سریع است .


امکان دارد بخاطر فضا و طراحی آشپزخانه مجبور به انتخاب ابعاد خاصی از یخچال بشوید، اما اگر می توانید بدون محدودیت تصمیم بگیرید و صرفا به دنبال علاقه شخصی خودتان هستید به این نکته توجه کنید که هرچه ظرفیت یخچال بالاتر می رود علاوه بر افزایش قیمت شما باید مبلغ بیشتری برای نگهداری و هزینه برق مصرفی آن پرداخت کنید.

درمقابل اگر یخچال کوچک تری نیز بخرید از طریق دیگری ضرر خواهید کرد.پس اقتصادی ترین کار با توجه به عادات خوراکی و خرید مواد غذایی شما این است که متناسب با تعداد و نیاز خانواده  یخچال مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

 

قیمت یخچال تک دوو

 

محصولات دوو الکترونیک دوستدار خانواده بوده و از نظر رنگ و طرح توانسته است در بین ایرانیان، جایگاه درخور توجهی را داشته باشد.دوو الکترونیک سعی دارد این اعتماد را با کیفیت و تکنولوژی پاسخ گوید. همچنین با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است به عنوان برترین برند منتخب در خدمت مشتریان گرامی محصولات خود باشد. 

برای خرید محصولات دوو بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات دوو آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعاربهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات دوو از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات دوو دارند.

       

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب  سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

 

     قیمت یخچال تک دوو

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.