انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

فریزر تک دوو مدل : FF-1301GW

فریزر تک دوو مدل : FF-1301GW

1301GW فریزر سری گلس


توضیحات


فریزر تک دوو مدل FF-1301GW فریزر با ویژگی صد در صد بدون برفک چهار کشو، شروع به کار مجدد فریزر به صورت کاملا اتوماتیک، پایه ها با قابلیت تنظیم ارتفاع، طراحی خاص صفحه پشت فریزر و درب محفظه بالا با قابلیت تغییر جهت باز شدن یکی مدلهای کارآمد کمپانی دوو است .

یکی از ویژگی های این مدل ، ترموستات(اتوماتیک)است و نحوه تنظیم درجه و دمای یخچال به صورت کاملاً مکانیکی به‌وسیله ترموستات صورت می‌گیرد. ترموستات به معنی Therm(دما) و statt(ثابت) است که برای ثابت نگه داشتن دمای یک محیط یا یک محفظه مانند یخچال طراحی شده است که این سیستم کاملا مکانیکی بوده و به صورت کاملا مکانیکی و بدون دخالت دست  دمای داخل یخچال و محیط را تنظیم کرده و به عبارتی به کمپرسور فرمان قطع و وصل شدن را صادر میکند.

 

مثلاً زمانی که شما اهرم ترموستات را چرخانده و آن را روی ۶ قرار می‌دهید تا زمانی که دمای یخچال به ۶ درجه نرسیده است ترموستات اجازه کار به کمپرسور را میدهد و زمانی که دمای یخچال به ۶ درج رسید به صورت اتوماتیک ترموستات کمپرسور را قطع می‌کند تا دما در این درجه ثابت شود.

 

ویژگی دیگر در این مدل از یخچال سیستم نوفراست (بدون برفک) No Frost است که در این سیستم ، اواپراتور دارای یک فن است و با این فن ، هوای سرد داخلی به گردش در می آید. هوا توسط فن در اطراف اواپراتور به گردش در آمده ، سرد شده و مقداری از رطوبت موجود در آن یخ زده و به اواپراتور می چسبد.
سپس این هوای خشک و سرد یخچال ، داخل کابین شده و مواد غذایی را سرد می کند و اگر رطوبت یا برفک روی مواد غذایی باشد به خود می گیرد و بسته های غذا ، هم خوش منظره شده و  هم برداشتن و جابجایی آنها آسانتر است.

 

 

فلسفه‌ دوو الکترونیک این است که فناوری های جدید و همچنین محصولات دوستدار محیط زیست، خانواده و سلامت، خلق نماید. فرم و شکل نماد دوو تداعی کننده محصولاتی با کیفیت که در  عین استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا، با رنگ قرمز خود دوستی با محیط زیست را تداعی می کند.

استفاده از رنگ قرمز در فرهنگ باستان، نماد قدرت بوده به طوری که پیشینیان رنگ قرمز را به عنوان مهم ترین رنگ در طبیعت می دانستند که زاییده طبیعت و مظهر حیات بوده است. بنابراین رنگ قرمز نمایانگر التزام شرکت به خلاقیت و نوآوری و فرم حروف بیانگر تاکید و توجه شرکت به آینده می باشد.

 

 

برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال فریزر باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک یخچال فریزر باید داشته باشد کیفیت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است، انتخاب سنتر یخچال فریزر دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت یخچال فریزر دوو در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند.

یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ای یخچال فریزر است که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم باید کمک کند و طرح آن با سایر وسایل آشپزخانه هارمونی داشته باشد. حقیقت این است که بسیاری از خانم‌های خانه‌دار آشنایی کاملی با کاربردهای یخچال فریزر ندارند و بیشتر به سایز و رنگ یخچال اهمیت می‌دهند.

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و علاوه بر امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو از سراسر کشور، امکان بازدید حضوری و بازدید کالا از نزدیک را در هایپر خلیج فارس برای مشتریان  گرامی خود  فراهم کرده است .با خرید از انتخاب سنتر و شاهده قیمت یخچال و فریزر دوو شگفت زده خواهید شد .لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید ...

 

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.