انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

قیمت مایکروویو تکنو گاز

قیمت مایکروویو تکنو گاز

مایکروویو تکنو گاز ، محصولی است با طراحی منحصر به فرد و زیبا که بسیار نیز خوش قیمت است. قیمت مایکروویو تکنو گاز از دلایل مورد توجه قرار گرفتن این محصول تکنو گاز نسبت به دیگر برند ها میباشد. این محصول با برند ایتالیا شناخته و به بازار ارائه شده است. برای خرید مایکروویو تکنو گاز نیاز به اطلاعاتی در ارتباط با مشخصات و قیمت هر محصول است، به همین جهت، به جدول اطلاعات مایکروویو تکنو گاز موجود در این صفحه رجوع کنید و با کلیک روی تصویر و یا مدل مایکروویو مورد نظر از جزئیات و قیمت مایکروویو تکنو گاز مربوطه مطلع گردید.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
 
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-1C2KPW

مایکروویو تکنو گاز سولاردم 34 لیتری مدل TGM-1C2KPW به رنگ سفید میباشد. تکنولوژی قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز سخنگو بودن این مایکروویو میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی، کانوکشن، گریل، پخت ترکیبی، پخت نوری و امکان بخارپز کردن غذا اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-1C2KPB

مایکروویو تکنو گاز سولاردم 34 لیتری مدل TGM-1C2KPB به رنگ مشکی میباشد. تکنولوژی قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز سخنگو بودن این مایکروویو میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی، کانوکشن، گریل، پخت ترکیبی، پخت نوری و امکان بخارپز کردن غذا اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-1C2KPS

مایکروویو تکنو گاز سولاردم 34 لیتری مدل TGM-1C2KPS به رنگ سیلور میباشد. تکنولوژی قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز سخنگو بودن این مایکروویو میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی، کانوکشن، گریل، پخت ترکیبی، پخت نوری و امکان بخارپز کردن غذا اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-1C1KP

مایکروویو تکنو گاز سولاردم 34 لیتری مدل TGM-1C1KP به رنگ سفید میباشد. تکنولوژی قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز سخنگو بودن این مایکروویو میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی، کانوکشن، گریل، پخت ترکیبی، پخت نوری و امکان بخارپز کردن غذا اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-1C1KPS

مایکروویو تکنو گاز سولاردم 34 لیتری مدل TGM-1C1KPS به رنگ سیلور میباشد. تکنولوژی قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز سخنگو بودن این مایکروویو میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی، کانوکشن، گریل، پخت ترکیبی، پخت نوری و امکان بخارپز کردن غذا اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-9Q0TP

مایکروویو تکنو گاز 28 لیتری مدل TGM-9Q0TP به رنگ سفید میباشد. امکانات قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز وجود کانوکشن، گریل و امکان پخت ترکیبی میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی و محفظه استیل کندوئی این محصول اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-9Q0TPS

مایکروویو تکنو گاز 28 لیتری مدل TGM-9Q0TPS به رنگ سیلور میباشد. امکانات قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز وجود کانوکشن، گریل و امکان پخت ترکیبی میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی و محفظه استیل کندوئی این محصول اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-9Q3TP

مایکروویو تکنو گاز 28 لیتری مدل TGM-9Q3TP به رنگ سفید میباشد. امکانات قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز وجود کانوکشن، گریل و امکان پخت ترکیبی میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی و محفظه استیل کندوئی این محصول اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-9Q3TPB

مایکروویو تکنو گاز 28 لیتری مدل TGM-9Q3TPB به رنگ مشکی میباشد. امکانات قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز وجود کانوکشن، گریل و امکان پخت ترکیبی میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی و محفظه استیل کندوئی این محصول اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز | مدل TGM-9Q5TS

مایکروویو تکنو گاز 28 لیتری مدل TGM-9Q5TS به رنگ سیلور میباشد. امکانات قابل توجه در این مایکروویو تکنو گاز وجود کانوکشن، گریل و امکان پخت ترکیبی میباشد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو میتوان به پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی و محفظه استیل کندوئی این محصول اشاره کرد.

قیمت مایکروویو تکنو گاز
قیمت مایکروویو تکنو گاز

مشاهده دیگر محصولات تکنو گاز

   

اجاق گاز تکنوگاز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز فر توکار تکنوگاز هود تکنوگاز
   

قیمت مایکروویو تکنو گاز

خرید مایکروویو تکنو گاز

برای خرید مایکروویو تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت مایکروویو تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین مایکروویو تکنو گاز را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعاربهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید مایکروویو تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز دارند. انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت مایکروویو تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز ( Tecnogas )  می باشد.

 

جشنواره تکنو گاز

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز استفاده نمایند.

 

مشاهده لیست کامل مدل و قیمت مایکروویو تکنو گاز

       
انتحاب سنتر