انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

اجاق گاز تکنو گاز

اجاق گاز تکنو گاز

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

اجاق گاز تکنو گاز یک برند ایتالیایی است که در بازار ارائه شده است. این محصول با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن دارای سری و دسته بندی های متفاوتی است. ما در این اینجا برای راحتی دسترسی به اطلاعات هر سری از محصولات، لیست سری های مختلف اجاق گاز تکنو گاز را گردآوری کرده ایم. شما عزیزان میتوانید با رجوع به جدول زیر، اطلاعات هر سری را دریافت و با کلیک، بر روی نام گروه و تصویر سری مورد نظر، از قیمت اجاق گاز تکنو گاز مورد نظرتان مطلع شوید.

   

اجاق گاز تکنو گاز

سری پرو ( حرفه ای )

تکنو گاز با الگو برداری از آشپزخانه حرفه ای در بهترین رستوران های جهان، با طراحی جذاب و تولید محصولی مستحکم و فنی، رویاهای طرفداران آشپزی هنرمندانه را به واقعیت تبدیل کرده است.
 

PRO Line

اجاق گاز تکنو گاز

سری نکست

تکنو گاز با قدرت و صلابت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، طراحی جدید و قابل اطمینان ارائه داده که اعتماد بسیاری را به خود جلب مینماید.
 

NEXT Line

&nbsp

اجاق گاز تکنو گاز

سری دکو

سری دکو با آمیزه ای از رنگ های طلایی و مشکی سبک جدیدی از طراحی منطبق با آشپزخانه های کلاسیک ارائه نموده است. رنگ براق طلایی ( نماد برتری ) با آشپزخانه های مدرن امروزی نیز همخوانی دارد.
 

DECO Line

اجاق گاز تکنو گاز

سری پترن

تکنو گاز با ارائه استیل ضد خش لذت برخورداری از استیلی ماندگار را فراهم آورده است. چرا که نظافت صفحات هیچ زحمتی نخواهد داشت و ظاهر اصلی استیل محفوظ می ماند.
 

PATTERN 110 LT

اجاق گاز تکنو گاز

سری گراند

استفاده از محفظه فر مدل گرند یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش است، چرا که برخورداری از چهار فن ضمن ایجاد حس خوشایندتر، امکان طبخ چند منظوره را با سرعت و کیفیت بالاتری فراهم می نماید.
 

GRAND 150 LT

اجاق گاز تکنو گاز

سری استرچ

تکنو گاز با طراحی خیره کننده اجاق گاز شش شعله و تک درب که ویژگی منحصر بفرد محفظه فر بسیار بزرگ 200 لیتری را برخوردار است نتایج حیرت انگیز و شگفت آوری را در طبخ مواد حجیم بهمراه داشته است.
 

STRETCH 200 LT

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

مشاهده دیگر محصولات تکنو گاز

   

اجاق گاز تکنوگاز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مایکروویو تکنوگاز فر توکار تکنوگاز هود تکنوگاز    

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

خرید اجاق گاز تکنو گاز

برای خرید اجاق گاز تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت اجاق گاز تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین اجاق گاز تکنو گاز را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعاربهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید اجاق گاز تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز  دارند. انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت اجاق گاز تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز  با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز ( Tecnogas )   می باشد.

 

تکنو گاز و تاکنو گاز متفاوت است !!!

عزیزان خواهشمندیم به این نکته دقت کنید.تکنو گاز برند ایتالیایی با قدمت 65 ساله برای کشور ایتالیا میباشد، که سایت ایتالیایی تکنو گاز http://www.tecnogas.it میباشد.سایت انتخاب سنتر نمایندگی محصولات تکنو گاز ایتالیا در ایران می باشد.

تاکنو گاز یک برند کاملا ایرانی و کاملا تولید داخلی می باشد، که از نام و قدمت شرکت ایتالیایی استفاده کرده و برندی به نام تاکنو گاز را تولید نموده است.خیلی از دوستان این دو برند را با هم در  نظر گرفته و به اشتباه با هم مقایسه میکنند، در صورتی که از لحاظ کیفیت و مدل ها و قیمت کاملا متفاوت هستند.

این توضیح را دادیم برای آن دسته از عزیزانی که به این نکته دقت نمیکنند و جواب سوال خیلی از مشتریان را در مورد برند اصلی تکنو گاز داده باشیم.

       

تکنو گاز با تکنو متفاوت است !!!

دوستان دقت داشته باشید که برند تکنو یک برند چینی می باشد، که در ایران تولید میشود و با تکنو گاز ایتالیا که قدمت زیادی در تولید اجاق گاز و لوازم خانگی دارد کاملا متفاوت است. در خرید  خود به این نکته نیز توجه داشته باشید.

       

جشنواره تکنو گاز

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز  استفاده نمایند.

 

تکنو گاز دارای دودسته اجاق گاز می باشد که هر کدام قیمت های مختلفی دارند برای دیدن از هر گروه از محصولات اجاق گاز بر روی آن گروه کلیک کنید.

1 - اجاق گاز مبله تکنو گاز

2 - اجاق صفحه ای تکنو گاز (اجاق رومیزی تکنو گاز)

       

انتحاب سنتر