انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

ساید بای ساید اسنوا سری کانتر مدل : 928LT

ساید بای ساید اسنوا سری کانتر مدل : 928LT

SNOWA SBS REFRIGERATOR COUNTER MODEL 928LT




توضیحات

ساید بای ساید اسنوا مدل SR-SL928LT  دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا وباتوجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی شده است . علت پر فروش بودن یا مورد توجه بودن این مدل ساید بای ساید تنها ظاهر و طراحی زیبای آن نیست بلکه مشخصات فنی ویژه ای که دارد باعث جلب توجه کاربران شده و آن را در گروه پر طرفدارترین یخچال های ساید بای ساید  قرار می دهد .

 

 

کاهش مصرف انرژی همراه با آرامش و آسایش 

DIGITAL INVERTER COMPRESSOR

این مدل از ساید بای ساید اسنوا دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در چنج سطح ( توان خروجی ) است و ، کارایی بسیار بالاتری را نسبت به کمپرسورهای معمولی دارا می باشد که سبب کاهش مصرف انرژی در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی مخصوصا در شبها می شود .

 

 

کاهش مصرف انرژی

سیستم کمپرسور اینورتر یخچال  ساید بای ساید اسنوا با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز ، علاوه بر حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی ، با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان ۲۳% و در نتیجه کاهش هزینه‌ها ، موجب دستیابی نشان  A+ برای این محصول شده است .

 

 

کاهش صدا

همچنین سیستم کمپرسور اینورتر با کنترل هوشمند و تنظیم کارکرد یکنواخت ، ۱۱% صدای کمتر تولید می کند تا زندگی با آرامش بیشتری را برای شما فراهم آورد .

 

سامانه سرمایش سریع

سامانه سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر در مدل ساید بای ساید اسنوا ، امکان سردسازی محتویات یخچال فریزر را در کمترین زمان محیا می کند تا مواد غذایی بدون از دست دادن تازگی و با حفظ مواد مغذی و ویتامین‌ها نگهداری شوند .

 

 

تنوع رنگی

یخچال فریزر‌های کانتر اسنوا در سه رنگ سیلور ، تیتانیوم و سفید براق و صفحه نمایش مشکی ارائه گردیده است . ارتفاع این یخچال فریزر1808  میلیمتر و عرض آن 920 میلیمتر می باشد . این یخچال فریزر‌ها دارای عمق متفاوت 920 و 840 میلیمتر بسته به مدل محصول ارائه گردیده است .

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی ، در ساید بای ساید اسنوا با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول انتخاب گزینه‌های مورد نظر شما را تسهیل می بخشد . این صفحه نمایش‌ها با توجه به مدل محصول دارای رنگ‌ مشکی می باشد .

 

احساس تازگی و طراوت ماندگارتر

chiller zone : وجود محفظه ی ویژه ی نگهداری حرفه ای گوشت در ساید بای ساید اسنوا با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه ، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است . این محفظه تازگی این مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین می نماید .

 

Metal Cooling:وجود سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری‌های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود .

 

Smart Cooling حسگر های شش گانه هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب ، تازه و سالم حفظ شوند .

 

مدرن ، زیبا و بادوام: ظاهر این مدل ساید بای ساید اسنوا با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی و پاکیزه کردن این محصول بسیار ساده تر و سریع تر شده است .

 

تکنولوژی SMART : عملکرد هوشمند یخچال با کارکرد کمتر موتور یخچال همراه بوده و موجب افزایش چشمگیر طول عمر محصول شده است .

 

سیستم حفظ سرمایش VIP : تکنولوژی ویژه با استفاده از سیستم بالشتک هوا در جداره داخلی درب این محصول با کاهش ضخامت درب ، بدون افزایش حجم خارجی ، حجم مفید داخلی را به صورت چشمگیری افزایش داده است .

 

LUXURY LED : لامپ‌های LED به کار گرفته شده در این مدل از ساید بای ساید اسنوا  علاوه بر زیبایی خاص و مصرف بهینه تر انرژی ، فضایی نورانی را برای دید بهتر محتویات داخل یخچال فراهم میکند تا با آسودگی بیشتری دسترسی به مواد غذایی داشته باشید .

 

 

بهترین چیدمان مطابق با سلیقه شما : اسنوا با ارائه محصولی بسیار جادارهمراه با بخش بندی مناسب ، محتویات یخچال و فریزر ، مطابق با سلیقه شما به طور منظم چیدمان می گردد .

 

خلق فضای بیشتر با طراحی هوشمندانه : سری کانتر ساید بای ساید اسنوا ، با طراحی هوشمندانه و ایجاد فضای بیشتر ، امکان برنامه ریزی بلند مدت غذایی اعضای خانواده را به شما می دهد . دسترسی آسان به مواد غذایی با استفاده از سامانه‌های قابل تنظیم در محصول همچنین جادهی ظروف بلند و بزرگ ، همچنین بسته‌های حجیم و بطری‌های بلندتر از حد معمول از ویژگی‌های دیگر کانتر است .

 

یخساز و آبسردکن داخلی اتوماتیک

یخساز اتوماتیک این مدل ساید بای ساید اسنوا با افزایش پنجاه درصدی سرعت بازسازی یخ ( درهر۶۰ دقیقه ) و بهره گیری از فیلتر تصفیه قدرتمند ، امکان دسترسی همیشگی به آب و یخ را فراهم می نماید . لامپ‏هـای LED ساید بای ساید اسنوا در مقایسـه با لامپ‏هـای معمولی انـرژی کمتــری مصـرف می‏کنند ( یک پانزدهم لامپهای معمولی ) ، نور بیشتری تولید می‏کنند و طول عمر بالاتری دارند .

 

حذف زوائد و برجستگی های اضافی با استفاده از تکنولوژی جدید ، ظاهری زیبا با قابلیت تمیز شدن آسان را برای شما فراهم نموده است . نه تنها دیگر کاربران مجبور نیستند که برفک‌های ایجاد شده در فریزر را از بین ببرند . بلکه قدرت فریزر این یخچال 5 برابر یخچال‌های معمولی می باشد ، بنابراین مواد غذایی برای مدت طولانی تری تازگی خود را حفظ خواهند کرد .

 

 ما معتقدیم که یکی از بزرگترین ماموریت‌های ما ارائه سیاره‌ای سبزتر به نسل بعدی است . با پیروی کامل از قوانین تنظیم شده بین المللی مانند RoHS ، WEEE و استفاده از گاز R134 که فاقد CFC می باشند ، تلاش کرده ایم که متفاوت باشیم . 

 

تکنولوژی انحصاری “چرخه تعادل” ما در کاهش سطح پارازیت کمپرسورهای یخچال بسیار موثر است . در ساید های اسنوا ، سیستم پیشرفته عملکرد در شب علاوه بر کاهش مصرف انرژی ، خواب آرامی را برای شما به ارمغان می آورد .

 

 

مشتریان محترم امکان بازدید از کلیه محصولات لوازم خانگی اسنوا و همینطور برندهای مطرح جهان ، برای شما وجود دارد تا با مقایسه محصولات و انواع تخفبفات همراه با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر فروشگاه ها از انتخابی مطمئن و پرسود بهره ببرید .

 

همینطور جشنواره تخفیف طلایی محصولات اسنوا شرایطی را برای خریداران محترم فراهم کرده که بوسیله کارتهای هدیه هم از تخفیف خرید محصول مورد نظر بهره مند شوند و هم از تخفیف در خریدهای بعدی نیز استفاده کنند .


فروشگاه هایپر خلیج فارس ( فروشگاه انتخاب سنتر ) نمایندگی رسمی محصولات اسنوا این افتخار را دارد که با تجربه سالیان متمادی و ارائه خدمت به مشتریان گرامی با خدمات تخفیف و فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا با کارت های اعتباری خدمتی دیگر را به هموطنان عزیز ارائه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده محصولات اسنوا و نماینده رسمی شرکت اسنوا ( Snowa ) می باشد .

 



مشخصات فنی

رنگ محصول
تیتانیوم
گنجایش یخچال
27 فوت
مصرف انرژی
+A
عرض
92 سانتی متر
عمق
80 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
لامپ یخچال
دارد
یخسازخودکار
دارد
قفل کودک
دارد
اخطاربازماندن درب
دارد
سیستم سرد کننده سریع
دارد
تعدادطبقات
4 طبقه
سایر ویژگی ها
  • چشم الکترونیک هوشمند ساید بای ساید اسنوا
  • صفحه نمایش لمسی با سنسور نوری پیشرفته
  • سیستم کاهش صدا در شب ساید بای ساید اسنوا
  • یخساز و آبسردکن اتوماتیک
  • سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید TOUCH OPENING
  • خوشبو کننده قدرتمند
  • عمق زیاد قفسه های درب ( 17 سانتی متر )
  • نگهدارنده تاشوی بطری بزرگ
  • فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید اسنوا
  • سامانه قفسه متحرک درب فریزر
سری مدل ساید بای ساید اسنوا
کانتر