انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

جاروبرقی اسنوا 2000وات مدل : 20200H-RE

جاروبرقی اسنوا 2000وات مدل : 20200H-RE

SNOWA Vacuum Cleaner 2000 Series


برای مشاهده قیمت جاروبرقی اسنوا 2000وات مدل : 20200H-RE کلیک کنید .

توضیحات

جاروبرقی اسنوا مدل : 20200H-RE، یک دستگاه با طراحی لوکس و کیفیت بالا است، که با گارانتی معتبر شرکتی از طریق مجموعه انتخاب سنتر تقدیم حضور شما خواهد شد. اسنوا، یک شرکت بزرگ تولید داخل است که در زمینه‌ی طراحی و ساخت محصولات برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر کشور انجام می‌دهد.

اگر برای خرید اینترنتی تمایلی ندارید و می خواهید قبل از خرید حتما محصول را از نزدیک مشاهده کنید و کیفیت و کارایی آن را بررسی نمائید، هیچ مانعی نیست، کلیه محصولات انتخاب سنتر در صورت موجودی قابلیت خرید حضوری را دارا می باشند.

 امروزه با پیشرفت فن‌آوری و زندگی مدرن، جارو‌های برقی، به یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم موردنیاز در خانه و یا محیط‌ های اداری تبدیل‌شده‌ اند. از مشخصات کلی این جاروبرقی کیسه‌دار می‌توان به قدرت موتور 2000 وات و توان مکش 350 وات اشاره کرد.

جارو برقی اسنوا مجهز به لوله‌ی تلسکوپی و فیلتر بهداشتی است. لوله‌های فلزی جاروبرقی برای استفاده در شرایط خاص یا برای تطبیق با قد کاربر قابل تنظیم هستند و برای این کار از مکانیسمی بهره می‌برند که به آن «تلسکوپی» اطلاق می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا لوله‌های فلزی روی ‌هم بلغزند و در اندازه‌های از پیش تعریف‌شده ثابت شوند. برای آزاد‌کردن گیره‌ی تلسکوپی و تغییر اندازه از دکمه‌ی ساده یا دکمه‌های استوانه‌ای پیشرفته استفاده می‌شود. در دکمه‌های استوانه‌ای اندازه‌کردن لوله کاری راحت‌تر است و با کشیدن این دکمه به هر سمت اندازه‌ی لوله تغییر به‌دلخواه کاربر تغییر می‌کند.

همچنین فیلتر خروجی HEPA از دیگر ویژگی های این مدل جاروبرقی اسنوا است : هوای مکیده شده توسط موتور جارو در مسیر خود می‌تواند از فیلترهای تعبیه‌شده در جارو عبور کند و سپس از دستگاه خارج شود. تقریباً تمام جاروهای خانگی این روزهای بازار لوازم‌خانگی برقی دارای حداقل یک فیلتر و آن‌هم فیلتر «هپا» هستند.

یکی از ویژگی های بارز این مدل جارو برقی اسنوا کم صدا بودن آن است. از قدیم جاروبرقی مساوی بوده با صدای بلند موتور و مکیدن هوا از طریق لوله‌های جارو. گرچه استفاده از جاروبرقی مداوم نیست و شاید در طولانی‌ترین زمان در یک دور جاروکشی یک یا دو ساعت آن‌هم به‌صورت منقطع از جارو استفاده می‌شود ولی همین زمان کوتاه هم می‌تواند آزاردهنده باشد. تولیدکنندگان جاروبرقی‌های جدید بر حذف یا کاهش صدای موتور تمرکز زیادی داشته‌اند.

ممکن است از افراد مختلف نظرات متفاوتی در مورد صدای جاروها بشنوید. در حقیقت تفاوت چندانی بین جاروهای باکیسه یا بدون کیسه ازنظر میزان صدا نیست و جاروبرقی کیسه‌ای می‌تواند صدایی بیش از یک جارو مخزنی باقدرت موتور برابر داشته باشد و برعکس. درواقع صدای بلند جاروبرقی به‌خاطر عایق نبودن بدنه و اطراف موتور است. دستگاه‌هایی که ازنظر قیمتی بالاتر از بقیه قرار می‌گیرند و برخی شرکت‌های خاص با عایق‌بندی خاص و استفاده از مایعات در اطراف موتور باعث حذف حداکثری صدای موتور می‌شوند؛ البته ازنظر بسیاری حذف صدا به قیمت این جاروها نمی‌ارزد و افزودن بر صبر و تحمل را پیش می‌گیرند.

سایر مشخصات جارو برقی اسنوا عبارت است از پاکت جاروبرقی، گنجایش مخزن 3.5 لیتر، کنترل بر روی دسته و نمودار مصرف انرژی A .

قیمت یک محصول مانند دیگر مشخصات آن اهمیتی زیادی دارد.  قیمت جاروبرقی اسنوا در فروشگاه انتخاب سنتر با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند. انتخاب سنتر جاروبرقی اسنوا را با گارانتی قابل اطمینان و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. 

خرید یک جاروبرقی جدید احتمالا کار ساده ای به نظر می رسد اما همین که شروع به خرید می کنید یک دفعه با موجی از انتخاب ها، ویژگی ها، برندها و لوازم جانبی متفاوت مواجه می شوید که فرآیند خرید کردن را به سرعت برای شما خسته کننده و طاقت فرسا می کند. برای یک خرید موفق همیشه نیاز خانواده را در نظر بگیرید و ویژگی های فنی محصول را بررسی نمائید.

خیلی‌ها ظاهر جارو برایشان مهم است. ظاهر جارو شاید آخرین چیزی است که می‌توان به آن اهمیت داد و چون کاملا سلیقه‌ای است، آن را به عهده خریدار می‌گذاریم. البته منظور از ظاهر، ابعاد نیست و مسلما یک جاروی درشت‌هیکل، مناسبِ استفاده در یک فضای کوچک که از اسباب و اثاثیه پر شده نیست. وزن جارو هم بسیار مهم است، بااینکه معمولا حرکت جارو روی چرخ‌هایش و روی زمین است ولی اگر وزن جارو زیاد باشد در مواردی که نیاز به جابجایی عمودی جارو باشد کاری سخت در انتظار کاربر خواهد بود.

با توجه به میزان مصرف و حوصله خودتان بین جاروهای کیسه‌ای یا بدون کیسه انتخاب کنید. حوصله از این نظر که مخزن و فیلتر جاروهای بدون کیسه باید شسته و تمیز شوند؛ برای جاروهای کیسه‌ای هم خالی کردن و شستن یا تهیه پاکت‌های یک‌بارمصرف مطرح است که نیاز به پرداخت هزینه هم هست.


مشخصات فنی

رنگ محصول
قرمز
برند
Snowa
مصرف انرژی
+A
توان مصرفی
2000 وات
سیم جمع کن
دارد
فیلتر ضد حساسیت 5 مرحله ای
دارد
قابلیت کنترل مکش
دارد
لوله تلسکوپی
دارد
میزان صدا
کم صدا
گردش لوله به درجه
360
سایر ویژگی ها

4 چرخ کوچک با قابلیت چرخش 360 درجه

دارای لوله تلسکوپی استیل مستحکم با قابلیت تنظیم ارتفاع جاروبرقی اسنوا

لوله خرطومی منعطف

کنترل روی دسته

قدرت مکش این دستگاه تا 350 وات جاروبرقی اسنوا

پوشش این دستگاه از نوع متالیک است