انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

اجاق گازاسنوا مدل SGC5-UD1311N

اجاق گازاسنوا مدل SGC5-UD1311N

SNOWA COOKER Model SGC5-UD1311N URANUS DIGITAL


برای مشاهده قیمت اجاق گازاسنوا مدل SGC5-UD1311N کلیک کنید .

توضیحات

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-UD1311N یکی ازمحصولات این شرکت معتبر می باشد که باطراحی بسیار شیک و مدرن دارای صفحه پوشش لعاب (سلف کلین) است که باعث سهولت درنظافت صفحات می شود . همچنین این اجاق گاز مجهز به فندک اتوماتیک برای تمامی شعله ها میباشد و ولوم های سکتوری یا چرخشی استفاده شده در اجاق گاز اسنوا از جنس باکالیت ایتالیایی می باشد که در برابر حرارت مقاوم است.

 

داشتن فر، تعداد شعله‌ها، داشتن تایمر و رنگ بدنه‌ی کالا از دیگر مشخصاتی است که در باید زمان تهیه‌ی اجاق گاز مورد توجه قرار بگیرند . شرکت‌های بسیار زیادی در خصوص تولید این کالای خانگی فعالیت می‌کنند. شرکت تولیدی لوازم خانگی «اسنوا» (Snowa) مدل‌های متنوعی از اجاق گاز را تولید می‌کند.

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

شرکت اسنوا یک برند ایرانی و عرضه‌کننده‌ی گونه‌های مختلف لوازم خانگی است. این شرکت اجاق گازهای متعددی را با قابلیت‌ها و مشخصات گوناگون به بازار معرفی کرده است و با این کار نظر بسیاری از مشتریان را به محصولات خود جلب کرد. اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-UD1311N محصولی است که با برند Snowa به بازار معرفی شد. این مدل شباهت بسیار زیادی به مدل SGC5-2311N دارد و تنها تفاوت آن‌ها در رنگ بدنه است.

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

اجاق‌گازها، یکی از ضروری‌ترین لوازم پخت‌ و‌ پز ، به‌ ویژه در خانه‌ ها به‌حساب‌ می‌آیند و با وجود رواج استفاده از مایکروویو ها هنوز جایگاه خود را در آشپزخانه حفظ کرده‌اند . اجاق‌گاز اسنوا مدل SGC5-UD1311N از محصولات تولیدی باکیفیت و کاربردی این شرکت است . این دستگاه از رده اجاق‌گازهای مبله 5شعله است که از بدنه زیبای تمام استیل ساخته شده است . بدنه دستگاه مقاوم در برابر زنگ‌ زدگی است و خاصیت عایق در برابر حرارت را دارد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

 

 

ولوم های این مدل از اجاق گاز اسنوا از جنس باکالیت با پوشش نرم، مقاوم در برابر حرارت، ساخت کشور ایتالیا می باشند. باکالیت نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم است که تحمل حرارتی بالایی دارد.

 

 

 

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

 

 

در این مدل از اجاق گاز اسنوا زوایا در گوشه های صفحه رو بصورت حرفه ای با تکنولوژی انحصاری جوش پلاسما انجام می شود که زیبایی بسیار بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارد. این ویژگی علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو منتفی می نماید و باعث پاک کردن راحت تر سطح اجاق گاز می شود.

 

 

 

 

 

در این مدل از اجاق گاز اسنوا در قسمت پایین بدنه دستگاه ، فر آن قرار دارد که دارای گنجایش 90 لیتر است و فضای زیادی را برای استفاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد . فر دستگاه علاوه‌ بر عملکرد عادی، دارای قابلیت جوجه‌گردان نیز هست. در قسمت بالای درب فر پیچ‌های ولومی برای تنظیم شعله‌های گاز و فر و همچنین تنظیم زمان‌سنج دستگاه تعبیه شده‌اند.

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

 

 

 

شیشه درب فر در این اجاق گاز دوجداره می باشد که شیشه داخلی آن بصورت کشویی قابل خارج شدن است و امکان نظافت راحت را فراهم می آورد.

 

 

 

 

از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل از اجاق گاز اسنوا امکان تنظیم پایه است و کاربر می‌تواند ارتفاع دستگاه را در راحت‌ترین و مناسب‌ترین حالت قرار دهد . همچنین این مدل دارای میزان مصرف انرژی نسبتا کم است و از رتبه انرژی A بهره می‌برد . لازم به ذکر است، سازنده این دستگاه، شرکت اسنوا، یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان موفق لوازم‌خانگی برقی است که سال‌ها در حوزه معرفی و عرضه محصولات باکیفیت مشغول است.

 

 قیمت اجاق گاز اسنوا

این مدل اجاق گاز اسنوا دارای محفظه فر همراه با دو جوجه گردان ودرب کشویی می باشد. زمان سنج اجاق گاز اسنوا دمای دقیق محفظه فر را به هنگام پخت و پز به قیاس فارنهایت یا سانتیگراد نشان میدهد و در حالت عادی ساعت رانمایش می دهد. این مدل جدید از اجاق گاز اسنوا  را به نام اورانوس شناخته شده است .طراحی چراغ‌دار درون فر به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر مراحل پخت غذا یا تهیه کیک و شیرینی نظارت کامل داشته باشید .

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

  

 

در این مدل از اجاق گاز اسنوا ، تکنولوژی به کار رفته در کانوکشن، با استفاده از فن تعبیه شده داخل فر، هوای گرم شدهتوسط شعله به صورت یکنواخت به قسمتهای مختلف توزیع می شود.از این تکنولوژی جهت پخت غذاهایی که نیاز به مغز پخت شدن دارند استفاده میشود

 

 

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

 

 

 زمان سنج دیجیتالی در این مدل از اجاق گاز اسنوا  از نوع LED امکان زمان بندی جهت خاموش شدن اتوماتیک یکی از شعله ها را فراهم می آورد. مصرف کننده میتواند با استفاده از زمان سنج دیجیتالی با خیالی آسوده به سایر کارهای روزانه خود بپردازد. این زمان سنج در حالت عادی ساعت را نمایش می دهد.

 

 

 

از دیگر ویژگی‌های این اجاق‌ گاز می‌توان به تایمر و شعله زمان‌ دار آن همراه با نمایشگر و کلیدهای دیجیتال اشاره کرد که شما را قادر می‌سازد بتوانید بر زمان آماده‌سازی غذا کنترل کامل داشته باشید . در قسمت پایین فر نیز محفظه گرمخانه تعبیه‌شده است و یک درپوش شیشه‌ای نیز هنگام نگهداری به‌عنوان محافظ بر روی مشعل‌ها قرار می‌گیردشبکه‌های چدنی و با کیفیت امکان قرارگیری تاوه و قابلمه را می‌دهد تا بافاصله مناسب از شعله، روی آن قرار گیرند. این مدل به نام اورانوس هم شناخته می‌شود.

 

 

قیمت,اجاق گاز,مبله,اسنوا,مدل,sgc5 ud1311n,

 

قیمت اجاق گاز اسنوا در هر فروشگاهی ممکن است متفاوت باشد اما انتخاب سنتر برای گسترش زمینه خرید و فروش اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان آنلاین فروشگاه تخفیف ها و قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است.

 

جشنواره تخفیف طلایی محصولات اسنوا شرایطی را برای خریداران محترم فراهم کرده که بوسیله کارتهای هدیه هم از تخفیف خرید محصول مورد نظر بهره مند شوند و هم از تخفیف در خریدهای بعدی نیز استفاده کنند.

اجاق گاز اسنوا

 

فروشگاه هایپر خلیج فارس (فروشگاه انتخاب سنتر) نمایندگی رسمی محصولات اسنوا این افتخار را دارد که با تجربه سالیان متمادی و ارائه خدمت به مشتریان گرامی با خدمات تخفیف و فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا با کارتهای اعتباری خدمتی دیگر را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

قیمت اجاق گاز اسنوا 1311 


فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده محصولات اسنوا و نماینده رسمی شرکت اسنوا (Snowa) می باشد.


مشخصات فنی

مدل

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-UD1311N 

رنگ محصول
استیل
جنس اجاق گاز
استیل
تعداد شعله
پنج شعله
عرض
90سانتیمتر
عمق
66سانتیمتر
ارتفاع
83سانتیمتر
جنس شبکه رویه
چدنی
درپوش شیشه ای نشکن
دارد
فندک
دارد
فندک فر
دارد
جوجه گردان
2 عدد جوجه گردان دارد
ترموکوپل
دارد
پایه قابل تنظیم
دارد
فن کانوکشن
ندارد
تایمر دیجیتال
دارد
سایر ویژگی ها

مجهز به تایمر دیجیتالی 

شعله زمان دار اجاق گاز اسنوا

پوشش لعاب خود تمیز شونده(سلف کلین)

ولوم های باکالیت ایتالیاییاجاق گاز اسنوا

دارای پنل ارگونومیک 

دیواره طبقاتی فر اجاق گاز اسنوا

فندک اتوماتیک

ولوم سلکتوریاجاق گاز اسنوا

کنترل دوگانه شعله وسط

دو جوجه گرداناجاق گاز اسنوا

سری مدل اجاق اسنوا
اورانوس دیجیتال URANUS DIGITAL