انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

اجاق گاز فرداراسنوا مدل SGC5-R211N

اجاق گاز فرداراسنوا مدل SGC5-R211N

SNOWA COOKER Model SGC5-R211N ROMINA CLASSIC


برای مشاهده قیمت اجاق گاز فرداراسنوا مدل SGC5-R211N کلیک کنید .

توضیحات

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-R211N سری رومینا مدل مناسبی برای طبخ و اشپزی می باشد . اجاق گاز اسنوا مجهز به فندک اتوماتیک شعله ها و ترموکوپل جهت حفظ ایمنی سیستم می باشد.

 مدل SGC5-R211N رومینا یکی از باسابقه‌ ترین و خوش‌ نام‌ ترین اجاق‌ گاز های شرکت اسنوا است .این محصول به ویژگی‌هایی مثل زمان‌ سنج دیجیتالی ، شیشه کشویی داخل در فر ، ولوم‌های باکالیت ایتالیایی ، فندک خودکار و ... مجهز شده و تقریبا تمام ویژگی‌های یک اجاق‌ گاز مناسب و به‌ روز را دارا است .

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 R211N

  

ولوم‌های این مدل از اجاق‌گازاسنوا ، از جنس باکالیت مقاوم در برابر حرارت هستند و طبق اعلام شرکت سازنده در کشور ایتالیا تولیدشده‌اند. (باکالیت) نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم است که در برابر حرارت تحمل بسیار بالایی دارد.

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 R211N

 


نظافت این مدل از اجاق‌گاز اسنوا  به لطف استفاده از شیشه دوجداره در قسمت فر آن بسیار ساده است. کافی است شیشه داخلی را درآورده و به‌طور موثری آن را تمیز کنید. طراحاناسنوا برای این اجاق‌گاز از یک تایمر دیجیتال استفاده کرده‌اند تا رومینا محصولی مدرن به نظر برسد. همچنین برای قسمت فر این اجاق‌گاز دو موتور جوجه‌گردان مجزا در نظر گرفته‌شده است.

 

SGC5 531N-5

 

ولوم های کنترلی شعله ها در اجاق گاز اسنوا  بصورت چرخشی است همچنین این اجاق گازمجهز به محفظه فر همراه با دوجوجه گردان ودرب کشویی شیشه ای و دیواره داخلی ریل دار جهت سهولت درکارکرد می باشد .درقسمت پایین فر محفظه گرمخانه تعبیه شده ویک درپوش شیشه ای بعنوان محافظ گرد و خاک روی مشعل ها رو می پوشاند .

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 R211N

 

از دیگر مشخصات فنی این مدل از  اجاق گاز اسنوا می توان به ولوم های باکالیت مقاوم به حرارت ، تایمر مکانیکی ، فندک دستی ، نمودار مصرف انرژی A اشاره کرد.

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 R211N

 

 هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از هر مکان و در هر زمان که تمایل داشته باشند است .اجاق گاز فردار اسنوا با گنجایش فر 90 لیتر محصولی باکیفیت از کمپانی اسنوا می باشد و قرار است برای شما آشپزی را به یک کار لذت بخش و آسان تبدیل کند.

 

مهارت خود را در آشپزی با اجاق گاز اسنوا به نمایش بگذارید. هر انتظاری که از یک دستگاه اجاق گاز دارید را اسنوا برای شما فراهم آورده است .

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 R211N

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و برای مشتریان عزیزی که قصد مشاهده کیفیت و کارایی کالا از نزدیک را دارند امکان بازدید از هایپر خلیج فارس با فضایی گسترده وجود دارد تا از نزدیک محصولات و مدلهای مختلف را ارزیابی کنند. اعتماد به انتخاب سنتر کار سختی نیست.

 

جشنواره تخفیف طلایی محصولات اسنوا شرایطی را برای خریداران محترم فراهم کرده که بوسیله کارتهای هدیه هم از تخفیف خرید محصول مورد نظر بهره مند شوند و هم از تخفیف در خریدهای بعدی نیز استفاده کنند.

 

قیمت اجاق گاز مبله اسنوا

 

فروشگاه هایپر خلیج فارس (فروشگاه انتخاب سنتر) نمایندگی رسمی محصولات اسنوا این افتخار را دارد که با تجربه سالیان متمادی و ارائه خدمت به مشتریان گرامی با خدمات تخفیف و فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا با کارتهای اعتباری خدمتی دیگر را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

قیمت اجاق گاز مبله اسنوا 


فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده محصولات اسنوا و نماینده رسمی شرکت اسنوا (Snowa) می باشد.


مشخصات فنی

مدل
جنس اجاق گاز
استیل
تعداد شعله
پنج شعله
عرض
90سانتیمتر
عمق
60سانتیمتر
ارتفاع
80سانتیمتر
جنس شبکه رویه
چدنی
درپوش شیشه ای نشکن
دارد
فندک فر
دارد
گنجایش فر
90لیتر
جوجه گردان
2 عدد جوجه گردان دارد
ترموکوپل
دارد
فن کانوکشن
ندارد
تایمر دیجیتال
ندارد
سایر ویژگی ها

تایمر مکانیکی

ولوم های باکالیت ایتالیایی اجاق گاز اسنوا

دارای شیشه رویی

شیشه کشویی درب فر

فندک اتوماتیک اجاق گاز اسنوا

ولوم سلکتوری

سری مدل اجاق اسنوا
رومینا کلاسیک ROMINA CLASSIC