انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-642

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-642

SNOWA COOKER Model SGC5-642 VALENTINIO


برای مشاهده قیمت اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-642 کلیک کنید .

توضیحات

 

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-642دارای طراحی حرفه ای کلاسیک مورد توجه بانوان مشکل پسند ایرانی می باشد که خواهان کیفیت و زیبایی محصول به صورت هم زمان و یک جا هستند.ویژگی های بارز این مدل از اجاق گاز اسنوا عبارت است از پوشش لعاب تمیز شونده (Self clean) ، فن حرارت داخل فر ودماسنج عقربه ای جهت اندازه گیری دمای درون فر که ویژگی بسیار کارآمدی در یک اجاق گاز مدرن می باشد.

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 642N

از دیگر ویژگی های این مدل از اجاق گاز اسنوا ؛ داشتن فر ، تعداد شعله‌ها ، داشتن تایمر و رنگ بدنه‌ی باکیفیت و زیبا و... است .شرکت‌های بسیار زیادی در خصوص تولید این کالای خانگی فعالیت می‌کنند .

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 642N

شرکت تولیدی لوازم خانگی «اسنوا» (Snowa) مدل‌های متنوعی از اجاق گاز را تولید می‌کند . یکی از محصولات اسنوا، اجاق گاز طرح والنتینو مدل SGC5-641 است.این مدل از اجاق گاز اسنوا  با ابعاد 93 × 66 × 90  میلی‌ متر تولید می‌شود و حدودا 70 کیلوگرم وزن دارد . تعداد شعله‌ ها در این مدل 5 عدد است . ولوم شعله‌ های این محصول از نوع سلکتوری است.

قیمت اجاق گاز اسنوا 642

 

این مدل از اجاق گاز اسنوا  به یک فر دوطبقه، با دو جوجه‌گردان و گنجایش 90 لیتر مجهز شده است. حداکثر دمای تنظیمی برای این فر، می‌تواند تا 280 درجه‌ی سانتی‌گراد باشد. این دما به‌وسیله یک دماسنج عقربه‌ ای کنترل می‌شود .

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 642N

در نظر داشته باشید در این اجاق گاز ، شیشه‌ی جلویی قسمت فر به‌صورت کشویی است و می‌توانید با جدا کردن آن از محصول ، این شیشه را به‌ خوبی تمیز کنید. همچنین شما می‌توانید با قرار دادن یک ظرف آب در داخل فر و روشن کردن قسمت فر ، نسبت به تمیز کردن محیط داخلی فر اقدام کنید . بدنه‌ی این محصول دارای عایق حرارتی است و دمای بدنه در زمان استفاده‌ی کاربر چندان گرم نمی‌شود.


شرکت اسنوا یک برند ایرانی و عرضه‌کننده‌ی گونه‌های مختلف لوازم خانگی است. این شرکت اجاق گازهای متعددی را با قابلیت‌ها و مشخصات گوناگون به بازار معرفی کرده است و با این کار نظر بسیاری از مشتریان را به محصولات خود جلب کرد.

قیمت اجاق گاز اسنوا 641

این مدل اجاق گاز اسنوا علاوه بر مشخصات نام برده دارای ویژگی های مهم دیگری هم هست، به طور مثال ولوم های اجاق گاز اسنوا ولنتیو از جنس باکالیت های ایتالیایی که مقاوم دربراربر حرارت است و شیشه شویی درب فر و شیشه رویی نشکن است.صفحه رویه این اجاق گاز باتکنولوژی جوش پلاسما شبکه چدنی به هم پیوسته ایجاد شده که باعث سهولت در نظافت سطح گاز ورویه وبدنه آن می شود.

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 642N

اجاق گاز فردار اسنوا مدل SCG5-641 با گنجایش فر 90 لیترمحصولی باکیفیت ازکمپانی اسنوا می باشد و قرار است برای شما آشپزی را به یک کار لذت بخش و آسان تبدیل کند. مهارت خود را در آشپزی با اجاق گاز اسنوا به نمایش بگذارید.

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و برای مشتریان عزیزی که قصد مشاهده کیفیت و کارایی کالا از نزدیک را دارند امکان بازدید از هایپر خلیج فارس با فضایی گسترده وجود دارد تا از نزدیک محصولات و مدلهای مختلف را ارزیابی کنند. اعتماد به انتخاب سنتر کار سختی نیست.

قیمت اجاق گاز اسنوا

جشنواره تخفیف طلایی محصولات اسنوا شرایطی را برای خریداران محترم فراهم کرده که بوسیله کارتهای هدیه هم از تخفیف خرید محصول مورد نظر بهره مند شوند و هم از تخفیف در خریدهای بعدی نیز استفاده کنند.

فروشگاه هایپر خلیج فارس (فروشگاه انتخاب سنتر) نمایندگی رسمی محصولات اسنوا این افتخار را دارد که با تجربه سالیان متمادی و ارائه خدمت به مشتریان گرامی با خدمات تخفیف و فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا با کارتهای اعتباری خدمتی دیگر را به هموطنان عزیز ارائه دهد.


فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده محصولات اسنوا و نماینده رسمی شرکت اسنوا (Snowa) می باشد.


مشخصات فنی

مدل
رنگ محصول
سفید رویه استیل
جنس اجاق گاز
استیل
تعداد شعله
پنج شعله
عرض
93سانتیمتر
عمق
66سانتیمتر
ارتفاع
90سانتیمتر
جنس شبکه رویه
چدنی
درپوش شیشه ای نشکن
دارد
فندک
دارد
فندک فر
دارد
گنجایش فر
90لیتر
جوجه گردان
2 عدد جوجه گردان دارد
ترموکوپل
دارد
پایه قابل تنظیم
دارد
فن کانوکشن
دارد
تایمر دیجیتال
ندارد
سایر ویژگی ها

اجاق گاز اسنوا مجهز به تایمر دیجیتالی 

مجهزبه شعله زمان داردیجیتالی 

پوشش لعاب تمیزشونده (سلف کلین) اجاق گاز اسنوا

شیشه کشویی درب فر

ولوم های باکالیت ایتالیایی اجاق گاز اسنوا

شیبشه رویی 

پنل ارگونومیک

دیواره طبقاتی فر اجاق گاز اسنوا

فندک اتوماتیک

ولوم سلکتوری

کنترل دوگانه شعله وسط اجاق گاز اسنوا

سری مدل اجاق اسنوا
ولنتینو VALENTINO