انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

اجاق گازاسنوا مدل SGC5-532 N

اجاق گازاسنوا مدل SGC5-532 N

SNOWA COOKER Model SGC5-532 ATRINA CLASSIC


برای مشاهده قمیت  اجاق گازاسنوا مدل SGC5-532 N کلیک کنید .

توضیحات

اجاق گاز اسنوا 5 شعله سری آترینا مدل SCG5-532N انتخابی مناسب برای پخت و پزغذا است که با داشتن ظاهری لوکس، جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما هدیه می کند.اجاق گاز اسنوا سری آترینا کلاسیک دارای پوشش لعاب دار آنتی باکتریال و شبکه های چدنی محکم و بادوام است .این اجاق گاز دارای فندک باعملکرد دستی برای شعله ها و دارای دو موتور جوجه گردان و درب شیشه ای کشویی با قابلیت جابجایی قفسه های داخلی جهت سهولت در کارکرد می باشد.

 

از دیگر ویژگی های این اجاق گاز مجهز بودن به تایمر مکانیکی کنترل دار برای آماده سازی غذاست.همچنین درقسمت پایین نیز گرمخانه تعبیه شده و یک صفحه شیشه ای بعنوان درب محافظ در برابر گرد و خاک روی شعله ها می پوشاند. 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

اجاق گاز اسنوا و هر یک از محصولات انتخاب سنتر که در سایت ما مشاهده می کنید در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند.اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید. هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از هر مکان و در هر زمان که تمایل داشته باشند است .

 

اجاق گاز فردار اسنوا مدل SCG5-532N با گنجایش فر 90 لیترمحصولی باکیفیت ازکمپانی اسنوا می باشد و قرار است برای شما آشپزی را به یک کار لذت بخش و آسان تبدیل کند.این اجاق  گاز دارای فندک با عملکرد دستی برای شعله ها و دارای دو موتور جوجه گردان و درب شیشه ای کشویی با قابلیت جابجایی قفسه های داخلی جهت سهولت در کارکرد می باشد . 

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

 

 

در این مدل از اجاق گاز اسنوا زوایا در گوشه های صفحه رو بصورت حرفه ای با تکنولوژی انحصاری جوش پلاسما انجام می شود که زیبایی بسیار بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارد.این ویژگی علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو منتفی می نماید و باعث پاک کردن راحت تر سطح اجاق گاز می شود.

 

 

  

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

 ولوم ها در اجاق گاز اسنوا از جنس باکالیت با پوشش نرم، مقاوم در برابر حرارت، ساخت کشور ایتالیا می باشند. باکالیت نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم است که تحمل حرارتی بالایی دارد.

 

 

 

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

 

 

 

این سامانه در اجاق گاز اسنوا به صورت طبقاتی طراحی شده و شلف و سینی در ریل های آن حرکت می نماید. این ویژگی باعث سهولت استفاده ی کاربر از سینی و شلف طراحی گردیده است.

 

 

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

 سلف کلین در این مدل از اجاق گاز اسنوا نوعی لعاب و پوشش دیواره داخلی محفظه فر به صورت پرزدار می باشد. درصورتی که مواد غذایی بر روی دیواره های داخلی پاشیده شوند، این لکه ها در حرارت بالا به کربن تبدیل شده و به راحتی از بدنه قابل جدا شدن می باشند.

 

 

 

 

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

 

 

 

 

شیشه درب فر در اجاق گاز اسنوا دو جداره می باشد که شیشه داخلی آن بصورت کشویی قابل خارج شدن است و امکان نظافت راحت را فراهم می آورد.

 

 

 

 در تکنولوژی به کار رفته در کانوکشن این مدل از اجاق گاز اسنوا ، با استفاده از فن تعبیه شده داخل فر، هوای گرم شده توسط شعله به صورت یکنواخت به قسمتهای مختلف توزیع می شود. از این تکنولوژی جهت پخت غذاهایی که نیاز به مغز پخت شدن دارند استفاده میشود

 

  زمان سنج دیجیتالی در این اجاق گاز از نوع LED امکان زمان بندی جهت خاموش شدن اتوماتیک یکی از شعله ها را فراهم می آورد. مصرف کننده میتواند با استفاده از زمان سنج دیجیتالی با خیالی آسوده به سایر کارهای روزانه خود بپردازد. این زمان سنج در حالت عادی ساعت را نمایش می دهد.

 

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

 

  یکی دیگر از ویژگی های این اجاق  گاز  اسنوا مجهز بودن به تایمر مکانیکی کنترل دار برای آماده سازی غذاست . همچنین در قسمت پایین نیز گرمخانه تعبیه شده و یک صفحه شیشه ای بعنوان درب محافظ در برابر گرد و خاک روی شعله ها می پوشاند . 

برای سهولت در خرید اجاق گاز اسنوا و سایر محصولات انتخاب سنتر که در سایت ما مشاهده می کنید ، در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک فراهم شده است .

اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست ، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید.

 

 

هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از هر مکان و در هر زمان که تمایل داشته باشند است .

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  نیست و امکان خرید حضوری لوازم خانگی اسنوا را بصورت حضوری در هایپر لوازم خانگی خلیج فارس با ضمانت نامه معتبر شرکت انتخاب از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود فراهم کرده است. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت اجاق گاز اسنوا نه تنها غافلگیر خواهید شد بلکه مشتری همیشگی این سایت فروشگاهی می شوید.

 قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N 

قیمت اجاق گاز اسنوا  در هر فروشگاهی ممکن است متفاوت باشد اما انتخاب سنتر برای گسترش زمینه خرید و فروش  اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان آنلاین فروشگاه تخفیف ها و قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است.

 جشنواره تخفیف طلایی محصولات اسنوا شرایطی را برای خریداران محترم فراهم کرده که بوسیله کارتهای هدیه هم از تخفیف خرید محصول مورد نظر بهره مند شوند و هم از تخفیف در خریدهای بعدی نیز استفاده کنند.

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 532N

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده محصولات اسنوا و نماینده رسمی شرکت اسنوا (Snowa) می باشد.


مشخصات فنی

مدل

اجاق گاز اسنوا مدل SCG5-532N

رنگ محصول
سفید
جنس اجاق گاز
استیل
تعداد شعله
پنج شعله
عرض
90سانتیمتر
عمق
60سانتیمتر
ارتفاع
80سانتیمتر
جنس شبکه رویه
چدنی
درپوش شیشه ای نشکن
دارد
فندک
دارد
فندک فر
دارد
گنجایش فر
90لیتر
جوجه گردان
2 عدد جوجه گردان دارد
ترموکوپل
دارد
پایه قابل تنظیم
دارد
فن کانوکشن
ندارد
تایمر دیجیتال
ندارد
سایر ویژگی ها

مجهزبه تایمر مکانیکی اجاق گاز اسنوا

شیشه کشویی درب فر

ولوم های باکالیت ایتالیایی

دیواره طبقاتی فر اجاق گاز اسنوا

دارای شیشه رویی 

سری مدل اجاق اسنوا
آرتینا کلاسیک ARTINA CLASSIC