انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

اجاق گاز صفحه ای اسنوا 5 شعله مدل : G105

اجاق گاز صفحه ای اسنوا 5 شعله مدل : G105

SNOWA COOKER Model : G105



توضیحات

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل G105 از سری گازهای صفحه ای توکار کمپانی اسنوا است و مورد توجه بانوان مشگل پسند ایرانی می باشد که خواهان کیفیت و زیبایی محصول به صورت هم زمان و یک جا هستند.

ویژگی های بارز این اجاق گاز صفحه ای اسنوا عبارت است از 5شعله دیپ، گرید انرژی A، تمام استیل 90 سانتی، رویه استیل 304 با ضخامت0.8mm، پلوپز راست با شعله قدرتمند سه گانه، سیستم سوخت رسانی و سرشعله های درجه یک ایرانی، ولوم های باکالیت مقاوم در برابر حرارت، فندک اتوماتیک، سیستم ایمنی تمام ترموکوپل، شبکه های چدنی با کارایی بالا و طراحی بهینه، ورودی اتصال گاز قابل تنظیم، سپر حرارتی ولوم و صفحه عمیق که همگی از ویژگی های بسیار کارآمدی در یک اجاق گاز صفحه ای اسنوا می باشد.

 

ابعاد این اجاق گاز صفحه ای اسنوا شامل طول و عرضی برابر با 90 در 50 سانتی متر می باشد. این محصول دارای 5 شعله بوده که شعله ی پلوپز در سمت چپ قرار داده شده است. شبکه های در نظر گرفته شده برای شعله ها سه عدد بوده که صفحه ی اجاق گاز را به سه بخش تقسیم می کند.

 

در زیر هریک از بخش ها ولوم های مربوط به شعله های هر قسمت قرار داده شده است. ولوم های این دستگاه در برابر گرما بسیار مقاوم می باشند. کل صفحه ی گاز از جنس مقاوم و ضد زنگ استیل بوده که جلوه خاصی را نیز دارا می باشد. با کمک فندک های اتوماتیک مشعل ها براحتی و خیلی سریع روشن می شوند. همچنین برای ایمنی، این گاز مجهز به قطع کن "ترموکوپل" بوده که در اثر از بین رفتن شعله گاز دستگاه را قطع می کند.

 

اجاق گاز صفحه‌ ای را می‌توان به 2دسته گازی و برقی تقسیم کرد. یک تقسیم‌بندی دیگر هم براساس جنس صفحه گازهاست. از نظر جنس، اجاق گازهای توکار به دسته‌های استیل، شیشه‌ای، سرامیکی و ترکیب شیشه با دیگر جنس‌ها تقسیم می‌شود.

 

اجاق گاز استیل بین بقیه طرفدار بیشتری دارند چون هم زیبا و مقاومند و هم راحت تمیز می‌شوند و مواد غذایی روی سطح آنها نمی‌چسبد. استیل‌ها خود به 2 دسته ساده و آجدار تقسیم می‌شوند. مدل‌های ساده براق و صیقلی‌تر هستند و به‌راحتی تمیز می‌شوند ولی امکان خش برداشتن‌شان هم زیاد است. مدل‌های آجدار سطح خشن‌تری دارند که پاک کردن روغن غذا را سخت می‌کند و بعد از مدتی چرک مرده و کدر می‌شود ولی در عوض ضد‌خش است.

 

همین حالا با خرید اجاق گاز رومیزی اسنوا از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید. انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است و امکان قیمت اجاقگاز صفحه ای اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود فراهم کرده است. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت اجاق گاز صفحه ای اسنوا نه تنها غافلگیر خواهید شد بلکه مشتری همیشگی این سایت فروشگاهی می شوید.

 

اجاق گاز صفحه ای اسنوا و هر یک از محصولات انتخاب سنتر که در سایت ما مشاهده می کنید در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می  باشند. هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از هر مکان و در هر زمان که تمایل داشته باشند است .

 

خرید و فروش اینترنتی لوازم خانگی در هر فروشگاهی ممکن است متفاوت باشد اما انتخاب سنتر برای گسترش زمینه خرید و فروش اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان آنلاین فروشگاه تخفیف ها و قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است.


مشخصات فنی

رنگ محصول
استیل
جنس اجاق گاز
استیل
جنس شبکه رویه
چدنی
تعداد شعله
پنج شعله
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
فندک
دارد
ترموکوپل
دارد
جای پلوپز
پلوپز کنار
سایر ویژگی ها

5شعله دیپ

گرید انرژی A اجاق گاز صفحه ای اسنوا

تمام استیل 90 سانتی

رویه استیل 304 با ضخامت0.8mm

پلوپز راست با شعله قدرتمند سه گانه

سیستم سوخت رسانی و سرشعله های درجه یک ایرانی

ولوم های باکالیت مقاوم در برابر حرارت

فندک اتوماتیک اجاق گاز صفحه ای اسنوا

سیستم ایمنی تمام ترموکوپل

شبکه های چدنی با کارایی بالا و طراحی بهینه

ورودی اتصال گاز قابل تنظیم

سپر حرارتی ولوم اجاق گاز صفحه ای اسنوا

صفحه عمیق