انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل :

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل : G3000

DAEWOO LED TV Model G3000


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل G3000 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی پیشرفته  و طراحی بی نظیر می باشد. این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا، قابلیت انطباق 1000 هرتز است.

 

از ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)، دارای گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) ، تلویزیون هوشمند بر بستر اندروید 4.4.2 اشاره کرد.

 

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به خروجی صدای 20 وات، صدای فراگیر (surround)، 3 ورودی HDMI (در سایز 32 اینچ 1 ورودی HDMI میباشد) ، 2 ورودی USB (در سایز 32 اینچ 1 ورودی USB میباشد) ، سامانه بهبود رنگ، تلویزیون full HD (کیفیت در 32 اینچ HD میباشد) اشاره کرد. 

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل G3000

 

مدل «DLE-49G3000-DPB» یکی از تلویزیون‌های مناسب کمپانی «دوو» (Daewoo) است که امکانات و قابلیت‌های مناسبی دارد. تکنولوژی به‌کاررفته در این مدل LED است و کیفیت تصویر آن Full HD بوده که برای شما امکان تماشای تصاویر باکیفیت را فراهم می‌کند.

 

رزولوشن 1920×1080 و نسبت تصویر 16:9 این مدل باعث می‌شوند تصویری واضح با ابعادی مناسب نمایش داده شود.برای اینکه رنگ‌های مناسبی در تصویر نمایان شوند و کاربر از نگاه‌کردن بهتلویزیون لذت ببرد، این تلویزیون مجهز به سامانه‌ی بهبود رنگ است.

 

ابعاد 49 اینچی این مدل، آن را برای فضاهای متوسط مناسب ساخته است. این مدل مجهز به دو عدد اسپیکر 10 واتی است و در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران مناسب محسوب می‌شود. صدای تولید‌شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و باعث ایجاد فضایی واقعی برای کاربر می‌شود.

 

گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون باعث می‌شود که کاربر نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه نداشته باشد. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، مجهز به تیونر DVB-T است. درگاه‌های ارتباطی متنوع در این محصول، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ال ای دی ممکن ساخته‌اند.

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل G3000

این درگاه‌ها شامل 2 عدد پورت USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال و 3 عدد پورت HDMI برای اتصال لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری هستند. قابلیت PVR تعبیه‌شده در این محصول، امکان ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی ممکن می‌سازد.

 

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب  سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

    قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 49 اینچ مدل G3000   

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.