انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تکنو گاز

تکنو گاز

تکنو گاز ایتالیا

اجاق گاز تکنو گاز

هسته اولیه تکنـو گـاز،در حدود ۶5 سـال پیش توسط برادران با استعداد و خوش‌ ذوق کانتیـنی در کارگاه بسیار کوچکـی در سـاحل رودخـانه ای به نام پـو در منـطقــه تیــری GUALTIERI واقــع در ایمیـلیـا رومـاگنـا EMILIA ROMAGNA ایجـاد شـد. هـردو برادر جــوان بودند و تصـمیم گرفتـند، انقلابی بزرگ در لوازم‌خانگی آشــپـزخــانـه ایجـاد کننـد. آن زمـان که تمـامی تولیـدکننـدگان مشغـول سـاخت وسـایل ابتـدایی و سـاده بودند، تکنو گاز ایتالیا با یکپـارچه کـردن صفحـه روی اجـاق و کپسـول گـاز، آن‌ها را به یک وسـیله واحـد تبدیـل کـرد و نـام Mobilfornelloo را به معنـای اجـاق مبلــه برای آن انتخـاب کـرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد در آشـپزی، صنـعتی و هنـر و معمـاری همگی در محصـولات تکنـو گـاز ایتالیا متبلـور شـده است.

       

قدمت تکنو گاز ایتالیا

تکنو گاز

تکنـوگـاز یک برند ایتالیایی است که داری 65 سال قدمت می باشد ، این برند در ایران محصولات خود را فقط با گارانتی انتخاب سرویس ارئه می دهد.در فروشگاه انتخاب سنتر این برند ایتالیایی با گارانتی انتخاب سرویس ارائه میگردد.

       

جهت اطلاع از قیمت هر گروه از محصولات تکنو گاز بر روی نام آن گروه کلیک نمایید

   
تکنو گاز | اجاق گاز مبله تکنو گاز

تکنو گاز محصولات اجاق گاز خود را با طرحی بسیار زیبا و در رنگ های مشکی و استیل روانه بازار کرده است. جنس شبکه رویه را چدنی با سرشعله های 5 کیلووات و یا سرشعله های ساباف در نظر گرفته است. از جمله امکاناتی که در محصولات خود قرار داده است می توان به جوجه گردان، ترموکوپل، فندک فر، درپوش شیشه ای نشکن، پایه قابل تنظیم، لعاب آنتی باکتریال و ولوم باکلیت اشاره کرد. ولوم های اجاق گازهای تکنو گاز از کیفیت بالایی انتخاب و از جنس باکالیت بسیار مقاوم به حرارت ساخته شده است. باید مطلع بود برخی از محصولات این برند دارای گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

اجاق گاز مبله تکنو گاز
تکنو گاز | فرتوکار تکنو گاز

از جمله محصولات بسیار قابل توجه تکنو گاز، فرتوکار این برند می باشد. ویژگی بارز این محصول توکار بودن و اشغال کمتر فضای آشپزخانه میباشد، تکنو گاز این محصول خود را در رنگ های نقره ای، مشکی و استیل روانه بازار کرده است. جنس بدنه فرتوکار تکنو گاز، استیل در نظر گرفته شده است. از جمله امکاناتی که در این محصولات تکنو گاز قرار داده شده است عبارت است از جوجه گردان، پخت ترکیبی، گریل، کانوکشن، قابلیت یخ زدایی و ... .باید در نظر داشت فرتوکار تکنو گاز در ظرفیتهای 65 لیتر و 100 لیتر برای مشتریان ارائه شده است.

 

 

فرتوکار تکنو گاز
تکنو گاز | اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز

بهترین طراحی اجاق گاز صفحه ای از آن اجاق گاز های صفحه ای تکنو گاز می باشد. رنگ های موجود در بازار این برند مشکی و استیل می باشد. تکنو گاز جنس شبکه رویه را چدنی با چهار شعله و یا پنج شعله در نظر گرفته است. فندک و ترموکوپل از جمله امکاناتی است که تکنو گاز در محصولات خود قرار داده است. جنس بدنه اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز، دارای تنوع استیل، شیشه ای و شیشه ای استیل میباشد. گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس و 10 سال خدمات پس از فروش برای برخی از اجاق گازهای این برند در نظر گرفته شده است.

 

 

اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز
تکنو گاز | هود تکنو گاز

هود تکنو گاز دارای ویژگی های کارآمد و ظاهر لوکس است که با سایز 90 و تایمر خاموش کننده اتوماتیک در رده هودهای مورب قرار می گیرد. از مواردی که باید در خرید هود به آن توجه کرد تعداد دور موتور می باشد. هرچه تعداد دور موتور بیشتر شود صدا و مکش و کارایی آن نیز بیشتر می شود. برخی هودها تکنوگاز مجهز به موتور چهار دور با مکش بالا (850 مترمکعب بر ساعت) می باشد. صفحه کلید طراحی شده بر روی هود تکنوگاز بصورت لمسی همراه با نمایشگر دیجیتال است. همچنین فیلتر تعبیه شده بر روی هود آشپزخانه تکنوگاز از نوع آلومینیومی قابل شستشو و قابل تعویض می باشد. تکنو گاز هود آشپزخانه را به لامپ هالوژنی تجهیز نموده تا مناسب ترین نور را هنگام پخت و پز محیا سازد.

هود تکنو گاز
تکنو گاز | مایکروویو تکنو گاز

مایکروویو تکنو گاز در ظرفیت های متفاوتی در بازار یافت میشود ، مشتریان خوش پسند معمولا مایکروویو را با ظرفیت 24 لیتر، 28 لیتر، 30 لیتر و 34 لیتر تهیه میکنند. تکنو گاز برای مشتریان خود تنوع رنگی سفید، نقره ای و مشکی را ارائه داده است. همچنین امکاناتی از جمله قابلیت یخ زدایی، برنامه های پخت دسر، بخار پز، کانوکشن، پخت ترکیبی، قفل کودک را در مایکروویوهای خود قرار داده است. مشتریان میتوانند مایکروویو تکنو گاز را بدون جوجه گردان یا با یک جوجه گردان تهیه کنند. صفحه نمایش مایکروویو تکنو گاز دیجیتالی بوده و برخی مدل های آن دارای سرخ کن هستند.

مایکروویو تکنو گاز

 

تکنو گاز

برای خرید محصولات تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار

بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز دارند.

       

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنترنمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز  ( Tecnogas )  می باشد.

  
تحولات کمپانی تکنو گاز

کمپانـی تکنوگاز، از بدو تأسیس تاکنون همـواره در دهه‌های مختلف تحـولات بدیعـی را رهبـری نمـوده است. این تحـولات منشأ تغییـرات عظیـمی بوده است که در ادامـه به آن می‌پردازیم.

       

دهه ۵۰ تکنوگاز ایتـالیـا اختـراعی بی‌نظیر

شهـر گواستالا “Guastalla” آبستن یک انقلاب تجاری در صنعت پخت‌وپز بود. در سال ۱۹۵۳ کمپانی تکنو گاز ایتالیا از اختراع جدید خود، اجاق‌گاز موبیل فرنلورو نمـایی کرد. ایـن اولیـن اجاق‌گاز  کابیـنتی بود که قابلیـت نگهـداری سیلنـدر گـاز را داشت و عملاً قـدرت حـرکت را به اجاق ‌گاز هـدیه کـرده بود که در نـوع خـود بی‌نظیر بود. این اختـراع به طـرز شگفت‌ انگیزی کمپـانی تکنوگاز را از رقبـای سنتـی خـود جلـو انداخت.

       

دهه ۶۰ معجــــزه اقتصـــادی

پیوستـن کمپانی گوالتیری “Gualtieri” به شـرکت تکنوگاز ایتالیـا راه را برای راه‌اندازی کارخانه‌ها تولیدی جدید و مدرن را همـوار نمـود. این روند مدرنیته به‌ صورت معجزه ‌آسایی، بازسازی دوبـاره صنـعت لوازم‌خانگی را رقم زد. محصولات مدرن جدید، محیـط خانواده را راحت‌ تر و تمیزتـر نمـود و با استقـبال عمومی خانم‌ها مواجه گردید. در این دوران، سبک ایتالیایی اجاق‌گاز، وجه تمایـزتکنو گاز با سایر رقبای آن زمان به شمار می‌رفت.

       

دهه ۷۰ درراه دروازه‌های جهـــــانی

در این دهـه تکنو گاز نمـاد سلیـقه، ابتـکار و خلاقیـت در صنـعت پخت‌ و پز به شمـار می‌رود. ارائه اجاق‌گازهای صفحه‌ ای با کـاربری آسـان، نـوآوری جدیـد کمپـانی تکنوگاز در ایـن دهـه بشـمار می‌رود که ایـن اجاق‌گازهای صفحه‌ای در ابعـاد مختـلف پاسخـگوی سلیقه‌های مصرف‌ کنندگان در ابعـاد جهـانی بود و راه را برای جهانی‌شدن تکنو گاز ایتالیا همـوار نمود.

       

دهه ۸۰ رهـبری به سبک ایتــالیــایی

همچنان که اجاق‌گازهای صفحه‌ای تکنوگاز بازارهای جهـانی را به تسخیـر خود درآورده بود، ارائهٔ فر توکار، فرآینـد ارائهٔ اجاق‌گازهای مـدرن را کامل نمـود که این عمـل به معنـای مغلـوب کـردن رقبـای سنتـی آن زمـان بود. تکنو گاز ایتالیا عملاً رهبـری بازار اجاق‌گاز را به دست گرفت. در این دوره لوازم‌خانگی پخت‌وپز، جای خود را در مبلمـان منـازل بازنمود.

       

دهه ۹۰ تحـــــول با تولیـــد مکانیــــزه

اتوماسیـون تولیـد، مدیریـت انبـارهای محصـول و قطعـات، کمپـانی تکنو گاز را در تولیـد اجاق‌گازهای با زیبـایی منحصربه‌فرد و کـارایی استثـنایی را کمک شـایانی نمـود. تولیـد اجاق‌گازهایی با  فنّاوری روز که علاوه بر کـارایی بالا، ایمنـی و راحتـی و زیبـایی را برای محیـط آشـپزخـانه به ارمغـان می‌آورد از سـوی خانم‌های خانـواده با استقـبالی کم‌نظیر روبـرو گردید.

       

سال ۲۰۰۰ تولید و صادرات با محوریت ارضای سلایق بین‌المللی

کمپـانی تکنو گاز ایتالیا، این بار تسخیـر همه‌جانبه بـازارهای بین‌المللی را هـدف قـرار داده بود. تولیـد اجاق‌گاز کابینـتی مـدرن و همچنین تولیـد انـواع هـاب و فـرهای توکـار ازیک‌طرف، همچنین تولیـد محصـولاتی که مطابقـت بسیـار زیـادی باسلیقه‌های جوامـع هـدف داشت، تکنو گاز ایتالیا را در مسیـر همـوار بازارهای صـادراتی قرارداد.

       

انتحاب سنتر

اجاق گاز تکنو گاز

اجاق گاز تکنو گاز

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

اجاق گاز تکنو گاز یک برند ایتالیایی است که در بازار ارائه شده است. این محصول با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن دارای سری و دسته بندی های متفاوتی است. ما در این اینجا برای راحتی دسترسی به اطلاعات هر سری از محصولات، لیست سری های مختلف اجاق گاز تکنو گاز را گردآوری کرده ایم. شما عزیزان میتوانید با رجوع به جدول زیر، اطلاعات هر سری را دریافت و با کلیک، بر روی نام گروه و تصویر سری مورد نظر، از قیمت اجاق گاز تکنو گاز مورد نظرتان مطلع شوید.

   

اجاق گاز تکنو گاز

سری پرو ( حرفه ای )

تکنو گاز با الگو برداری از آشپزخانه حرفه ای در بهترین رستوران های جهان، با طراحی جذاب و تولید محصولی مستحکم و فنی، رویاهای طرفداران آشپزی هنرمندانه را به واقعیت تبدیل کرده است.
 

PRO Line

اجاق گاز تکنو گاز

سری نکست

تکنو گاز با قدرت و صلابت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، طراحی جدید و قابل اطمینان ارائه داده که اعتماد بسیاری را به خود جلب مینماید.
 

NEXT Line

&nbsp

اجاق گاز تکنو گاز

سری دکو

سری دکو با آمیزه ای از رنگ های طلایی و مشکی سبک جدیدی از طراحی منطبق با آشپزخانه های کلاسیک ارائه نموده است. رنگ براق طلایی ( نماد برتری ) با آشپزخانه های مدرن امروزی نیز همخوانی دارد.
 

DECO Line

اجاق گاز تکنو گاز

سری پترن

تکنو گاز با ارائه استیل ضد خش لذت برخورداری از استیلی ماندگار را فراهم آورده است. چرا که نظافت صفحات هیچ زحمتی نخواهد داشت و ظاهر اصلی استیل محفوظ می ماند.
 

PATTERN 110 LT

اجاق گاز تکنو گاز

سری گراند

استفاده از محفظه فر مدل گرند یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش است، چرا که برخورداری از چهار فن ضمن ایجاد حس خوشایندتر، امکان طبخ چند منظوره را با سرعت و کیفیت بالاتری فراهم می نماید.
 

GRAND 150 LT

اجاق گاز تکنو گاز

سری استرچ

تکنو گاز با طراحی خیره کننده اجاق گاز شش شعله و تک درب که ویژگی منحصر بفرد محفظه فر بسیار بزرگ 200 لیتری را برخوردار است نتایج حیرت انگیز و شگفت آوری را در طبخ مواد حجیم بهمراه داشته است.
 

STRETCH 200 LT

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

مشاهده دیگر محصولات تکنو گاز

   

اجاق گاز تکنوگاز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مایکروویو تکنوگاز فر توکار تکنوگاز هود تکنوگاز    

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

خرید اجاق گاز تکنو گاز

برای خرید اجاق گاز تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت اجاق گاز تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین اجاق گاز تکنو گاز را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعاربهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید اجاق گاز تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز  دارند. انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت اجاق گاز تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز  با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز ( Tecnogas )   می باشد.

 

تکنو گاز و تاکنو گاز متفاوت است !!!

عزیزان خواهشمندیم به این نکته دقت کنید.تکنو گاز برند ایتالیایی با قدمت 65 ساله برای کشور ایتالیا میباشد، که سایت ایتالیایی تکنو گاز http://www.tecnogas.it میباشد.سایت انتخاب سنتر نمایندگی محصولات تکنو گاز ایتالیا در ایران می باشد.

تاکنو گاز یک برند کاملا ایرانی و کاملا تولید داخلی می باشد، که از نام و قدمت شرکت ایتالیایی استفاده کرده و برندی به نام تاکنو گاز را تولید نموده است.خیلی از دوستان این دو برند را با هم در  نظر گرفته و به اشتباه با هم مقایسه میکنند، در صورتی که از لحاظ کیفیت و مدل ها و قیمت کاملا متفاوت هستند.

این توضیح را دادیم برای آن دسته از عزیزانی که به این نکته دقت نمیکنند و جواب سوال خیلی از مشتریان را در مورد برند اصلی تکنو گاز داده باشیم.

       

تکنو گاز با تکنو متفاوت است !!!

دوستان دقت داشته باشید که برند تکنو یک برند چینی می باشد، که در ایران تولید میشود و با تکنو گاز ایتالیا که قدمت زیادی در تولید اجاق گاز و لوازم خانگی دارد کاملا متفاوت است. در خرید  خود به این نکته نیز توجه داشته باشید.

       

جشنواره تکنو گاز

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز  استفاده نمایند.

 

تکنو گاز دارای دودسته اجاق گاز می باشد که هر کدام قیمت های مختلفی دارند برای دیدن از هر گروه از محصولات اجاق گاز بر روی آن گروه کلیک کنید.

1 - اجاق گاز مبله تکنو گاز

2 - اجاق صفحه ای تکنو گاز (اجاق رومیزی تکنو گاز)

       

انتحاب سنتر

قیمت هود تکنو گاز

قیمت هود تکنو گاز

هود آشپزخانه دارای تنوع، و دسته بندی های مختلف است، هود تکنو گاز از دسته هودهای مورب شیب دار میباشد، که دارای طراحی منحصر به فردی است. تکنوگاز هودهای خود را به صورت ویژه ای، با موتور چهار سرعته تولید و به بازار ارائه کرده است. جهت خرید هود تکنو گاز نیاز به دانش اولیه برای خرید دارید، انتخاب سنتر برای شما کاربران عزیز این اطلاعات را در این صفحه گردآوری کرده است، حالا به راحتی میتوانید با مراجعه به جدول محصولات تکنوگاز در این صفحه و با کلیک بر روی تصویر یا مدل مدنظرتان از جزئیات و قیمت هود تکنو گاز مطلع گردید.

قیمت هود تکنو گاز

قیمت هود تکنو گاز | مدل TDG909B

هود تکنو گاز 90 سانتی با موتور ایتالیا دارای قدرت مکش 850 مترمکعب میباشد و در گروه هودهای شیب دار ( مورب ) قرار میگیرد. موتور این هود 4 سرعته بوده و 2 عدد فیلتر سه لایه آلومینیومی قابل شستشو دارد. این هود از تایمر خاموش کننده اتوماتیک بهره میبرد و همچنین دارای صفحه نمایش LED لمسی و ریموت کنترل از راه دور میباشد. تکنو گاز این محصول را با رنگ مشکی در بازار ارائه کرده است.

قیمت هود تکنو گاز
قیمت هود تکنو گاز | مدل TDG910B

هود تکنو گاز 90 سانتی با موتور ایتالیا دارای قدرت مکش 850 مترمکعب میباشد و در گروه هودهای شیب دار ( مورب ) قرار میگیرد. موتور این هود 4 سرعته بوده و 2 عدد فیلتر سه لایه آلومینیومی قابل شستشو دارد. این هود از تایمر خاموش کننده اتوماتیک بهره میبرد و همچنین دارای صفحه نمایش LED لمسی و ریموت کنترل از راه دور میباشد. تکنو گاز این محصول را با رنگ مشکی در بازار ارائه کرده است.

قیمت هود تکنو گاز
قیمت هود تکنو گاز | مدل TDG911C

هود تکنو گاز 90 سانتی با موتور ایتالیا دارای قدرت مکش 850 مترمکعب میباشد و در گروه هودهای شیب دار ( مورب ) قرار میگیرد. موتور این هود 4 سرعته بوده و 2 عدد فیلتر سه لایه آلومینیومی قابل شستشو دارد. این هود از تایمر خاموش کننده اتوماتیک بهره میبرد و همچنین دارای صفحه نمایش LED لمسی و ریموت کنترل از راه دور میباشد. تکنو گاز این محصول را با رنگ مشکی در بازار ارائه کرده است.

قیمت هود تکنو گاز
قیمت هود تکنو گاز | مدل TDG912B

هود تکنو گاز 90 سانتی با موتور ایتالیا دارای قدرت مکش 850 مترمکعب میباشد و در گروه هودهای شیب دار ( مورب ) قرار میگیرد. موتور این هود 4 سرعته بوده و 1 عدد فیلتر سه لایه آلومینیومی قابل شستشو دارد. این هود از تایمر خاموش کننده اتوماتیک بهره میبرد و همچنین دارای صفحه نمایش LED لمسی و ریموت کنترل از راه دور میباشد. تکنو گاز این محصول را با رنگ مشکی در بازار ارائه کرده است.

قیمت هود تکنو گاز

قیمت هود تکنو گاز

مشاهده دیگر محصولات تکنو گاز

   

اجاق گاز تکنوگاز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مایکروویو تکنوگاز فر توکار تکنوگاز    

قیمت هود تکنو گاز

خرید هود تکنو گاز

برای خرید هود تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت هود تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین هود تکنو گاز را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ،بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید هود تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز  دارند. انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت هود تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی تکنو گاز  این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز  با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

قیمت هود تکنو گاز

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز ( Tecnogas )   می باشد.

 

جشنواره تکنو گاز

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز  استفاده نمایند.

 

مشاهده لیست کامل مدل و قیمت هود تکنو گاز

       

انتحاب سنتر

قیمت فر توکار تکنو گاز

قیمت فر توکار تکنو گاز

فر توکار تکنو گاز یک برند ایتالیایی است که به دلیل مطابقت بسیار زیاد با سلیقه های جوامع هدف مورد توجه مشتریان ایرانی نیز قرار گرفته است. از دیگر دلایل مورد پسند واقع شدن این محصول، قیمت فر توکار تکنو گاز است که بسیار مناسب برای خانواده های ایرانی میباشد. انتخاب سنتر جهت سهولت خرید، اطلاعات مورد نیاز این محصول را برای مشتریان عزیز گردآوری نموده است. شما دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به جدول زیر و کلیک بر روی مدل و تصویر فر توکار مورد نظرتان از مشخصات و قیمت فر توکار تکنو گاز مورد پسندتان آگاه شوید.

قیمت فر توکار تکنو گاز
   
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOE608C

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای 11 عملکرد بوده و دارای صفحه نمایش دیجیتال لمسی، سلف کلینو حسگر پخت میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن درون فر،فن خنک کننده و شیشه سه جداره کشویی درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOG617C

فر توکار تکنو گاز برقی-گازی دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این دارایسیستم نظافت آسان داخل فر میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گازA میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن، فن خنک کننده و شیشه دو جداره درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

 

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOE613CN

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای 9 عملکرد بوده، که دارای ریل تلسکوپی و سیستم نظافت آسانداخل فر میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن، المنت کانوکشن،فن خنک کننده و شیشه دو جداره درب فر و دو سینی با عمق متوسط و زیاد اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOE616S

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای 5 عملکرد بوده، که دارای جوجه گردان، ریل تلسکوپی، گریل، پخت ترکیبی و ولوم های باکلیت میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز  Aمیباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن، دماسنج عقربه ای دمای درون فر، فن خنک کننده و شیشه دو جداره درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOE614C

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای 5 عملکرد بوده، که دارای ریل تلسکوپی و سیستم نظافت آسانداخل فر میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن، فن خنک کنندهو شیشه دو جداره درب فر و دو سینی با عمق متوسط و زیاد اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOF609S

فر توکار تکنو گاز تمام گاز دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای3 عملکرد بوده، که دارای سلف کلین، تایمر دیجیتال و ولوم های باکلیت میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن ،فن خنک کننده و شیشه سه جداره کشویی درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ استیلبرای مشتریان خود ارائه کرده است.

 

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOE607C

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای 8 عملکرد بوده، که دارای سلف کلین، تایمر دیجیتال لمسی و ولوم های مخفی باکلیت میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن درون فر،فن خنک کننده و شیشه سه جداره کشویی درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOG615S

فر توکار تکنو گاز تمام گاز دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای جوجه گردان و سیستم نظافت آسان داخل فر میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن خنک کننده و شیشه دو جداره درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

 

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOG918C

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 100 لیتری میباشد. این فر دارای 5 عملکرد بوده، که دارای جوجه گردان و سیستم نظافت آسان داخل فر میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن درون فر، فن خنک کننده و شیشه دو جداره درب فر اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

 

قیمت فر توکار تکنو گاز
قیمت فر توکار تکنو گاز | مدل TOE612S

فر توکار تکنو گاز تمام برق دارای محفظه فر 65 لیتری میباشد. این فر دارای 9 عملکرد بوده، که دارای ریل تلسکوپی و سیستم نظافت آسانداخل فر میباشد. گرید انرژی این فر توکار تکنو گاز A میباشد. از دیگر ویژگی های این فر توکار تکنو گاز میتوان به فن کانوکشن، المنت کانوکشن،فن خنک کننده و شیشه دو جداره درب فر و دو سینی با عمق متوسط و زیاد اشاره کرد. تکنو گاز این محصول را با رنگ شیشه-استیل برای مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت فر توکار تکنو گاز

مشاهده دیگر محصولات تکنو گاز

   

اجاق گاز تکنوگاز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مایکروویو تکنوگاز هود تکنوگاز
   

قیمت فر توکار تکنو گاز

خرید فر توکار تکنو گاز

برای خرید فر توکار تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت فر توکار تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین فر توکار تکنو گاز را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید فر توکار تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز دارند. انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت فر توکار تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز ( Tecnogas )  می باشد.

 

جشنواره تکنو گاز

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز استفاده نمایند.

 

مشاهده لیست کامل مدل و قیمت فر توکار تکنو گاز

       
انتحاب سنتر

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

اجاق گاز تکنو گاز دارای سری اجاق های مختلفی است. از جمله، سری پرو، دکو، نکست، پترن، گرند و استرچ . از آنجا که تمام گروه های نامبرده، اجاق گازهای به روزی هستند، پس اینکه انتخاب شما کدام گروه است خیلی تفاوتی نمیکند، چرا که همه مجهز به تکنولوژی های بروز هستند. برای خرید، فقط طرح مورد نظر و قیمت اجاق گاز تکنو گاز مدنظرتان را انتخاب کنید. با  استفاده از اطلاعات موجود در این صفحه میتوانید اجاق مورد نظر را با سهولت بیشتری انتخاب کنید. برای اطلاع از جزئیات و قیمت هر محصول بر روی مدل و یا تصویر آن کلیک نمایید.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل N2-NEXT L2

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله ساباف سری NEXT LINE مدل N2-NEXT L22 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژیتایمر دیجیتال هوشمند، لعاب آنتی باکتریال و سلف کلین میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به شیشه کشوئی دوجداره قابل شستشو، سامانه طبقاتی فر، فن داخل فر، فر و گریل گازی، ولوم باکلیت،شبکه های چدنی و شیشه رویی اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل N1-NEXT L1

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله وسط 5 کیلووات سری NEXT LINE مدل N1-NEXT L11 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژی لعاب آنتی باکتریال، سلف کلین و دماسنج دیجیتال میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به مشعل دیفندی، درب فر شیشه ای سه لایه، سامانه طبقاتی فر، فر و گریل گازی، فن داخل فر،جوجه گردان، ولوم باکلیت و شبکه های چدنی اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل P2-PRO L2

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله ساباف سری PRO LINE مدل P2-PRO L2 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژی سلف کلین، ساعت و تایمر عقربه ای، لعاب آنتی باکتریال میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به شیشه کشوئی دوجداره قابل شستشو، سامانه طبقاتی فر، فر و گریل گازی، فن داخل فر، جوجه گردان،ولوم باکلیت، شبکه های چدنی و شیشه رویی اشاره کرد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل P1-PRO L1

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله وسط 5 کیلووات سری PRO LINE مدل P1-PRO L11 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژی لعاب آنتی باکتریال، سلف کلین و دماسنج عقربه ای میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به مشعل دیفندی، درب فر شیشه ای سه لایه، سامانه طبقاتی فر، فر و گریل گازی، فن داخل فر،جوجه گردان، ولوم باکلیت و شبکه های چدنی اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل D2-DECO L2

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله ساباف سری DECO LINE مدل D2-DECO L22 به رنگ مشکی می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژیسلف کلین، ساعت و تایمر عقربه ای، لعاب آنتی باکتریال میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به شیشه کشوئی دوجداره قابل شستشو، سامانه طبقاتی فر، فر و گریل گازی، فن داخل فر، جوجه گردان،ولوم باکلیت، شبکه های چدنی و شیشه رویی اشاره کرد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل D1-DECO L1

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله وسط 5 کیلووات سری DECO LINE مدل D1-DECO L11 به رنگ مشکی می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژی لعاب آنتی باکتریال، سلف کلین و دماسنج عقربه ای میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به مشعل دیفندی، درب فر شیشه ای سه لایه، سامانه طبقاتی فر، فر و گریل گازی، فن داخل فر،جوجه گردان، ولوم باکلیت و شبکه های چدنی اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل N3-NEXT L3

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله ساباف سری NEXT LINE مدل N3-NEXT L33 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژیلعاب آنتی باکتریال، سلف کلین و تایمر مکانیکی میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به شیشه کشوئی دوجداره قابل شستشو، سامانه طبقاتی فر، فن داخل فر، فر و گریل گازی، ولوم باکلیت،شبکه های چدنی و شیشه رویی اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل P3-PRO L3

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله ساباف سری PRO LINE مدل P3-PRO L33 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژیلعاب آنتی باکتریال، سلف کلین و تایمر مکانیکی میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به شیشه کشوئی دوجداره قابل شستشو، سامانه طبقاتی فر، فن داخل فر، فر و گریل گازی، ولوم باکلیت،شبکه های چدنی و شیشه رویی اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل PRO SBS

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله وسط 5 کیلووات سری PRO LINE مدل P1X122 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژی سلف کلین، آنتی باکتریال و دماسنج عقربه ای میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به دو محفظه فر، مشعل دیفندی، عرض 110، دو محفظه فر، استیک پز برقی، فر و گریل گازی ( فر بزرگ)، فر گازی و گریل برقی ( فر کوچک )، فن فر بزرگ، درب فر شیشه ای سه لایه و جوجه گردان ( محفظه بزرگ ) اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز
قیمت اجاق گاز تکنو گاز | مدل DECO SBS

اجاق گاز تکنو گاز با سرشعله وسط 5 کیلووات سری DECO LINE مدل D1B122 به رنگ استیل می باشد. این مدل اجاق گاز تکنو گاز دارای تکنولوژی سلف کلین، آنتی باکتریال و دماسنج عقربه ای میباشد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز تکنو گاز میتوان به دو محفظه فر، مشعل دیفندی، عرض 110، دو محفظه فر، استیک پز برقی، فر و گریل گازی ( فر بزرگ)، فر گازی و گریل برقی ( فر کوچک )، فن فر بزرگ، درب فر شیشه ای سه لایه و جوجه گردان ( محفظه بزرگ ) اشاره کرد. گرید انرژی این اجاق گاز تکنو گاز AA میباشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

مشاهده دیگر محصولات تکنو گاز

   

اجاق گاز صفحه ای تکنوگازمایکروویو تکنوگازفر توکار تکنوگازهود تکنوگاز    

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

 

خرید اجاق گاز تکنو گاز

برای خرید اجاق گاز تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت اجاق گاز تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین اجاق گاز تکنو گاز را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعاربهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید اجاق گاز تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز  دارند. انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت اجاق گاز تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز  با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

قیمت اجاق گاز تکنو گاز

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز ( Tecnogas )   می باشد.

 

آیا تکنو گاز و تاکنو گاز متفاوت است ؟؟؟

عزیزان خواهشمندیم به این نکته دقت کنید.تکنو گاز برند ایتالیایی با قدمت 65 ساله برای کشور ایتالیا میباشد، که سایت ایتالیایی تکنو گاز http://www.tecnogas.it میباشد.سایت انتخاب سنتر نمایندگی محصولات تکنو گاز ایتالیا در ایران می باشد. تاکنو گاز یک برند کاملا ایرانی و کاملا تولید داخلی می باشد، که از نام و قدمت شرکت ایتالیایی استفاده کرده و برندی به نام تاکنو گاز را  تولید نموده است.خیلی از دوستان این دو برند را با هم در نظر گرفته و به اشتباه با هم مقایسه میکنند، در صورتی که از لحاظ کیفیت و مدل ها و قیمت کاملا متفاوت هستند. این توضیح را دادیم برای آن دسته از عزیزانی که به این نکته دقت نمیکنند و جواب سوال خیلی از مشتریان را در مورد برند اصلی تکنو گاز داده باشیم.

آیا تکنو گاز با تکنو متفاوت است ؟؟؟

دوستان دقت داشته باشید که برند تکنو یک برند چینی می باشد، که در ایران تولید میشود و با تکنو گاز ایتالیا که قدمت زیادی در تولید اجاق گاز و لوازم خانگی دارد کاملا متفاوت است. در خرید  خود به این نکته نیز توجه داشته باشید.

جشنواره تکنو گاز

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز  استفاده نمایند.

 

تکنو گاز دارای دودسته اجاق گاز می باشد که هر کدام قیمت های مختلفی دارند برای دیدن از هر گروه از محصولات اجاق گاز بر روی آن گروه کلیک کنید.

1 - اجاق گاز مبله تکنو گاز

2 - اجاق صفحه ای تکنو گاز (اجاق رومیزی تکنو گاز)

       

مشاهده لیست کامل مدل و قیمت اجاق گاز تکنو گاز

       

انتحاب سنتر