انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تکنو گاز

تکنو گاز

تکنو گاز ایتالیا

اجاق گاز تکنو گاز

هسته اولیه تکنـو گـاز،در حدود ۶5 سـال پیش توسط برادران با استعداد و خوش‌ ذوق کانتیـنی در کارگاه بسیار کوچکـی در سـاحل رودخـانه ای به نام پـو در منـطقــه تیــری GUALTIERI واقــع در ایمیـلیـا رومـاگنـا EMILIA ROMAGNA ایجـاد شـد. هـردو برادر جــوان بودند و تصـمیم گرفتـند، انقلابی بزرگ در لوازم‌خانگی آشــپـزخــانـه ایجـاد کننـد. آن زمـان که تمـامی تولیـدکننـدگان مشغـول سـاخت وسـایل ابتـدایی و سـاده بودند، تکنو گاز ایتالیا با یکپـارچه کـردن صفحـه روی اجـاق و کپسـول گـاز، آن‌ها را به یک وسـیله واحـد تبدیـل کـرد و نـام Mobilfornelloo را به معنـای اجـاق مبلــه برای آن انتخـاب کـرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد در آشـپزی، صنـعتی و هنـر و معمـاری همگی در محصـولات تکنـو گـاز ایتالیا متبلـور شـده است.

       

قدمت تکنو گاز ایتالیا

تکنو گاز

تکنـوگـاز یک برند ایتالیایی است که داری 65 سال قدمت می باشد ، این برند در ایران محصولات خود را فقط با گارانتی انتخاب سرویس ارئه می دهد.در فروشگاه انتخاب سنتر این برند ایتالیایی با گارانتی انتخاب سرویس ارائه میگردد.

       

جهت اطلاع از قیمت هر گروه از محصولات تکنو گاز بر روی نام آن گروه کلیک نمایید

   
تکنو گاز | اجاق گاز مبله تکنو گاز

تکنو گاز محصولات اجاق گاز خود را با طرحی بسیار زیبا و در رنگ های مشکی و استیل روانه بازار کرده است. جنس شبکه رویه را چدنی با سرشعله های 5 کیلووات و یا سرشعله های ساباف در نظر گرفته است. از جمله امکاناتی که در محصولات خود قرار داده است می توان به جوجه گردان، ترموکوپل، فندک فر، درپوش شیشه ای نشکن، پایه قابل تنظیم، لعاب آنتی باکتریال و ولوم باکلیت اشاره کرد. ولوم های اجاق گازهای تکنو گاز از کیفیت بالایی انتخاب و از جنس باکالیت بسیار مقاوم به حرارت ساخته شده است. باید مطلع بود برخی از محصولات این برند دارای گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

اجاق گاز مبله تکنو گاز
تکنو گاز | فرتوکار تکنو گاز

از جمله محصولات بسیار قابل توجه تکنو گاز، فرتوکار این برند می باشد. ویژگی بارز این محصول توکار بودن و اشغال کمتر فضای آشپزخانه میباشد، تکنو گاز این محصول خود را در رنگ های نقره ای، مشکی و استیل روانه بازار کرده است. جنس بدنه فرتوکار تکنو گاز، استیل در نظر گرفته شده است. از جمله امکاناتی که در این محصولات تکنو گاز قرار داده شده است عبارت است از جوجه گردان، پخت ترکیبی، گریل، کانوکشن، قابلیت یخ زدایی و ... .باید در نظر داشت فرتوکار تکنو گاز در ظرفیتهای 65 لیتر و 100 لیتر برای مشتریان ارائه شده است.

 

 

فرتوکار تکنو گاز
تکنو گاز | اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز

بهترین طراحی اجاق گاز صفحه ای از آن اجاق گاز های صفحه ای تکنو گاز می باشد. رنگ های موجود در بازار این برند مشکی و استیل می باشد. تکنو گاز جنس شبکه رویه را چدنی با چهار شعله و یا پنج شعله در نظر گرفته است. فندک و ترموکوپل از جمله امکاناتی است که تکنو گاز در محصولات خود قرار داده است. جنس بدنه اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز، دارای تنوع استیل، شیشه ای و شیشه ای استیل میباشد. گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس و 10 سال خدمات پس از فروش برای برخی از اجاق گازهای این برند در نظر گرفته شده است.

 

 

اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز
تکنو گاز | هود تکنو گاز

هود تکنو گاز دارای ویژگی های کارآمد و ظاهر لوکس است که با سایز 90 و تایمر خاموش کننده اتوماتیک در رده هودهای مورب قرار می گیرد. از مواردی که باید در خرید هود به آن توجه کرد تعداد دور موتور می باشد. هرچه تعداد دور موتور بیشتر شود صدا و مکش و کارایی آن نیز بیشتر می شود. برخی هودها تکنوگاز مجهز به موتور چهار دور با مکش بالا (850 مترمکعب بر ساعت) می باشد. صفحه کلید طراحی شده بر روی هود تکنوگاز بصورت لمسی همراه با نمایشگر دیجیتال است. همچنین فیلتر تعبیه شده بر روی هود آشپزخانه تکنوگاز از نوع آلومینیومی قابل شستشو و قابل تعویض می باشد. تکنو گاز هود آشپزخانه را به لامپ هالوژنی تجهیز نموده تا مناسب ترین نور را هنگام پخت و پز محیا سازد.

هود تکنو گاز
تکنو گاز | مایکروویو تکنو گاز

مایکروویو تکنو گاز در ظرفیت های متفاوتی در بازار یافت میشود ، مشتریان خوش پسند معمولا مایکروویو را با ظرفیت 24 لیتر، 28 لیتر، 30 لیتر و 34 لیتر تهیه میکنند. تکنو گاز برای مشتریان خود تنوع رنگی سفید، نقره ای و مشکی را ارائه داده است. همچنین امکاناتی از جمله قابلیت یخ زدایی، برنامه های پخت دسر، بخار پز، کانوکشن، پخت ترکیبی، قفل کودک را در مایکروویوهای خود قرار داده است. مشتریان میتوانند مایکروویو تکنو گاز را بدون جوجه گردان یا با یک جوجه گردان تهیه کنند. صفحه نمایش مایکروویو تکنو گاز دیجیتالی بوده و برخی مدل های آن دارای سرخ کن هستند.

مایکروویو تکنو گاز

 

تکنو گاز

برای خرید محصولات تکنو گاز بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات تکنو گاز آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار

بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات تکنو گاز از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات تکنو گاز دارند.

       

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات تکنو گاز آشنا شوید، انتخاب سنترنمایندگی تکنو گاز این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات تکنو گاز با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات تکنو گاز خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی تکنو گاز کارت های هدیه تخفیف تکنو گاز دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی تکنو گاز استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات تکنو گاز  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی تکنو گاز  با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی تکنو گاز  ( Tecnogas )  می باشد.

  
تحولات کمپانی تکنو گاز

کمپانـی تکنوگاز، از بدو تأسیس تاکنون همـواره در دهه‌های مختلف تحـولات بدیعـی را رهبـری نمـوده است. این تحـولات منشأ تغییـرات عظیـمی بوده است که در ادامـه به آن می‌پردازیم.

       

دهه ۵۰ تکنوگاز ایتـالیـا اختـراعی بی‌نظیر

شهـر گواستالا “Guastalla” آبستن یک انقلاب تجاری در صنعت پخت‌وپز بود. در سال ۱۹۵۳ کمپانی تکنو گاز ایتالیا از اختراع جدید خود، اجاق‌گاز موبیل فرنلورو نمـایی کرد. ایـن اولیـن اجاق‌گاز  کابیـنتی بود که قابلیـت نگهـداری سیلنـدر گـاز را داشت و عملاً قـدرت حـرکت را به اجاق ‌گاز هـدیه کـرده بود که در نـوع خـود بی‌نظیر بود. این اختـراع به طـرز شگفت‌ انگیزی کمپـانی تکنوگاز را از رقبـای سنتـی خـود جلـو انداخت.

       

دهه ۶۰ معجــــزه اقتصـــادی

پیوستـن کمپانی گوالتیری “Gualtieri” به شـرکت تکنوگاز ایتالیـا راه را برای راه‌اندازی کارخانه‌ها تولیدی جدید و مدرن را همـوار نمـود. این روند مدرنیته به‌ صورت معجزه ‌آسایی، بازسازی دوبـاره صنـعت لوازم‌خانگی را رقم زد. محصولات مدرن جدید، محیـط خانواده را راحت‌ تر و تمیزتـر نمـود و با استقـبال عمومی خانم‌ها مواجه گردید. در این دوران، سبک ایتالیایی اجاق‌گاز، وجه تمایـزتکنو گاز با سایر رقبای آن زمان به شمار می‌رفت.

       

دهه ۷۰ درراه دروازه‌های جهـــــانی

در این دهـه تکنو گاز نمـاد سلیـقه، ابتـکار و خلاقیـت در صنـعت پخت‌ و پز به شمـار می‌رود. ارائه اجاق‌گازهای صفحه‌ ای با کـاربری آسـان، نـوآوری جدیـد کمپـانی تکنوگاز در ایـن دهـه بشـمار می‌رود که ایـن اجاق‌گازهای صفحه‌ای در ابعـاد مختـلف پاسخـگوی سلیقه‌های مصرف‌ کنندگان در ابعـاد جهـانی بود و راه را برای جهانی‌شدن تکنو گاز ایتالیا همـوار نمود.

       

دهه ۸۰ رهـبری به سبک ایتــالیــایی

همچنان که اجاق‌گازهای صفحه‌ای تکنوگاز بازارهای جهـانی را به تسخیـر خود درآورده بود، ارائهٔ فر توکار، فرآینـد ارائهٔ اجاق‌گازهای مـدرن را کامل نمـود که این عمـل به معنـای مغلـوب کـردن رقبـای سنتـی آن زمـان بود. تکنو گاز ایتالیا عملاً رهبـری بازار اجاق‌گاز را به دست گرفت. در این دوره لوازم‌خانگی پخت‌وپز، جای خود را در مبلمـان منـازل بازنمود.

       

دهه ۹۰ تحـــــول با تولیـــد مکانیــــزه

اتوماسیـون تولیـد، مدیریـت انبـارهای محصـول و قطعـات، کمپـانی تکنو گاز را در تولیـد اجاق‌گازهای با زیبـایی منحصربه‌فرد و کـارایی استثـنایی را کمک شـایانی نمـود. تولیـد اجاق‌گازهایی با  فنّاوری روز که علاوه بر کـارایی بالا، ایمنـی و راحتـی و زیبـایی را برای محیـط آشـپزخـانه به ارمغـان می‌آورد از سـوی خانم‌های خانـواده با استقـبالی کم‌نظیر روبـرو گردید.

       

سال ۲۰۰۰ تولید و صادرات با محوریت ارضای سلایق بین‌المللی

کمپـانی تکنو گاز ایتالیا، این بار تسخیـر همه‌جانبه بـازارهای بین‌المللی را هـدف قـرار داده بود. تولیـد اجاق‌گاز کابینـتی مـدرن و همچنین تولیـد انـواع هـاب و فـرهای توکـار ازیک‌طرف، همچنین تولیـد محصـولاتی که مطابقـت بسیـار زیـادی باسلیقه‌های جوامـع هـدف داشت، تکنو گاز ایتالیا را در مسیـر همـوار بازارهای صـادراتی قرارداد.

       

انتحاب سنتر