انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

لباسشویی دوو مدل : DWK-7112C

لباسشویی دوو مدل : DWK-7112C

لباسشویی دوو-7کیلویی-1200دور


توضیحات

لباسشویی دوو مدل : DWK-7112C با جدیدترین تکنولوژی روز جهانی و با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده . همچنین با ظرفیت 7 کیلوگرم از بهترین و کارآمدترین ماشین لباسشویی های  شرکت دوو است که از قدرتی مطلوب ، کیفیتی بالا ، و طراحی زیبا برخوردار است .

 

درام الماسه نسل جدید ( Star Drum ) ، موجب می‌گردد کمترین آسیب و فرسودگی البسه ظریف و حساس را در اثر شستشو شاهد باشیم . همچنین سیستم شستشوی حباب‌ساز نیز از ویژگی‌های بارز این مدل است که کیفیت بالای عملکرد شستشو را به همراه دارد . سیستم هوشمند عیب‌یاب ، نیاز به بازدید حضوری کارشناس برای رفع مشکلات احتمالی را به حداقل می‌رساند .

 

درام-الماسه

 

 این مدل ماشین لباسشویی  با امکانات و برنامه‌های متعدد به میزان زیادی به سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی می افزاید .

برنامه‌های متعدد و متنوع این ماشین لباسشویی دوو :

شستشوی تاخیری ( امکان بکارگیری دستگاه در زمان دلخواه )

 سیستم شستشو با ذخیره زمانی

برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی

شستشوی سریع 30 دقیقه ای

سیستم شستشوی ضد چروک که ایجاد چروک در البسه شسته‌ و آبگیری شده را به میزان زیادی کاهش می‌دهد

 

این دستگاه طراحی لوکس و مدرنی دارد که ضمن زیبایی ، با وجود ولوم تنظیم برنامه‌ها و چراغ‌های نشانگر متعدد ، استفاده از دستگاه و اعمال تنظیمات مربوطه را بسیار ساده می‌سازد تا درکل ذبتواند توجه بانوان مشگل پسند ایرانی را به خود جلب کند .

 

با ماشین لباسشویی دوو از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید . انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو  را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است . با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت ماشین لباسشویی دوو  غافلگیر خواهید شد .

 

هر یک از محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند . اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست ، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید ...

 

هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از تمام نقاط کشور است .


برای خرید لوازم خانگی دوو مانند ماشین لباسشویی  باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید . یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک ماشین لباسشویی باید داشته باشد کیفیت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است ، انتخاب سنتر ماشین لباسشویی دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد . قیمت ماشین لباسشویی دوو در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند .

 

با توجه به تعداد اعضا خانواده برای ظرفیت لازم را برای ماشین لباسشویی انتخاب کنید .

 

علت برتری ماشین لباسشویی های درب جلو در مقایسه با لباسشویی های درب بالا : 

 

ماشین لباسشویی درب از جلو بهتر و مقرون به صرفه تر از ماشین لباسشویی درب از بالا می شویند و لزوما قیمت خیلی بالایی ندارند .


همچنین استخراج رطوبت در چرخش مدور ، زمان خشک کردن و صرف انرژی را کاهش می دهد . بطور کلی ماشین لباسشویی درب از جلو صدای کمی تولید می کنند . به دلیل اینکه درب این نوع از ماشین لباسشویی ها در جلو قرار دارد امکان استفاده از فضای بالای آنها وجود دارد . در حالی که دستگاه‌هایی که در ورودی آنها از بالا است ، فضای بالای آنها بدون استفاده باقی می ‌ماند .

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارایه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد .