انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو مدل : F6200

تلویزیون ال ای دی دوو مدل : F6200

DAEWOO LED TV Model F6200


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو مدل  F2600  - 47inche سری محصولات رده بالای برند دوواست که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند و طراحی چشم نواز است. این ال ای دی دوو یک تلویزیون سه بعدی (3D full HDD)، با طراحی زیبا و بدون قاب است.

 

اولین ویژگی که در این تلویزیون ال ای دی پیشرفته دوو  مورد توجه قرار می گیرد کیفیت تصویر آن است که 3D full HD می باشد، با این کیفیت که از آن با عنوان 4K هم یاد می شود دیگر لازم نیست نگران آن باشید که تصاویر با کیفیت را با افت نسبی تماشا کنید، چرا که هر محتوایی را خواهید توانست در این مدل بطور واضح و شفاف و با کیفیت هر چه بهتر تماشا نمایید.

 

رزولوشن این ال ای دی خوش قیمت 1080 × 1920 می باشد که با این قدرت وضوح می توان انتظار داشت تصاویری را که توسط دوربین های پیشرفته امروزی گرفته می شوند به خوبی پخش نماید. این تلویزیون 47 اینچ اسمارت یا هوشمند بوده و قادر است شما را به اینترنت متصل کند.

قیمت ال ای دی جدید دوو

با استفاده از سیستم عامل اندرویدی که در جدیدترین تلویزیون ال ای دی دوو  تعبیه گشته به راحتی می توانید با دستگاه خود ارتباط برقرار کنید و به اسانی کار کنید. همچنین این تلویزیون هوشمند دارای یک ریموت کنترل جادویی نیز می باشد که کار کردن با دستگاه را برای شما آسان می سازد.ارتباط این محصول با اینترنت از طریق بدون سیم یا WiFi انجام می شودو همچنین مجهز به مرورگر صفحات وب نیز میباشد.

 

ضمنا در ال ای دی دوو  مدل F6200 قابلیت اتصال و اشتراک گذاری بی سیم هم وجود دارد که از آن با عنوان Smart Share یاد میشود. البته دسترسی به شبکه های اجتماعی هم با این محصول بی نظیر امکانپذیر می باشد. سازندگان F6200 این ال ای دی را مجهز به یک گیرنده دیجیتال کرده اند و می توانید با استفاده از ان اقدام به دریافت کلیه شبکه های دیجیتالی کنید.

 

 

در ضمن باید اشاره کنیم که این گیرنده از نوع نسخه 2 می باشد و عنوان DVB-T2 به آن اطلاق میگردد. در ارتباط با کیفیت تصویر این LED هوشمند باید اشاره کنیم که قدرت انطباق تصویر 500 هرتز آن باعث می شود تا در پخش تصاویر و صحنه هایی که حرکت سریع دارند مشکلی پیش نیاید و هیچگونه تاری یا محو تصاویر رخ ندهد، لذا بینندگان برنامه های اکشن و ورزشی باید بدانند که با این مدل قادرند با بالاترین کیفیت ممکن برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

 

از دیگر امکانات این تلویزیون اسمارت پیشرفته که شاید بتوان گفت بهترین محصول شرکت دوو می باشد، می توان به حافظه داخلی اش اشاره نمود که حجم آن 4 گیگا بایت است. ضمنا در کنار  این حافظه لازم است بدانیم که سرعت پردازش دستورها در این مدل بسیار بالا می باشد و این امر به لطف وجود پردازنده چهار هسته ای قدرتمند می باشد.

قیمت ال ای دی جدید دوو

علاوه بر این CPU یک پردازنده گرافیکی چهار هسته ای هم در این تلویزیون هوشمند وجود دارد که بسیار کارامد است. همچنین قابلیت محبوب PVR یا ضبط برنامه های تلویزیونی نیز باعث  شده تا طرفداران این مدل بیشتر باشند چرا که با استفاده از این قابلیت قادرید برنامه هایی را که دوست دارید در زمان دیگری تماشا نمایید.

 

در نهایت باید به خروجی صدای 20 وات این مدل اشاره کنیم و بدانیم که مجهز به صدای فراگیر یا ساروند است و ضمنا می تواند صدایی شفاف و مناسب را در فضای مورد نظر شما طنین انداز کند. از نظر درگاه های ارتباطی هم برای ان سه ورودی HDMI در نظر گرفته شده که با انها قادرید اقدام به اتصال سایر دستگاه های صوتی وتصویری به تلویزیون کنید و از کیفیت تصویر بالا لذت  ببرید.

 


همچنین قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی نیز بواسطه وجود ورودی های USB امکانپذیر می باشد. بطور کلی اگر می خواهید یک خرید موفق داشته باشید که برای سال های متمادی شما را راضی نگه دارد و از خرید محصولی دیگر بی نیازتان کند به شما پیشنهاد میکنیم همین ال ای دی زیبای 47 اینچ را انتخاب نمایید.

 

دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

قیمت ال ای دی جدید دوو

تلویزیون ال ای دی دوو مدل تلویزیون-ال-ای-دی-دوو-مدل F620 تلویزیون ال ای دی دوو تلویزیون-ال-ای-دی-دوو تلویزیون ال ای دی تلویزیون-ال-ای-دی ال ای دی ال-ای-دی دوو