انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل : H2000

تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل : H2000

DAEWOO LED TV Model H2000


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل H2000 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند و طراحی چشم نوازی می باشد.

 

این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا، تلویزیون  Full HD (کیفیت در سایز 32 اینچ HD میباشد)، صدای فراگیر (surround) است. برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به قابلیت انطباق 100 هرتز، گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2)، سامانه بهبود رنگ ، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPGG)اشاره کرد.

 

و نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به مجهز به تکنولوژی ISP ، خروجی صدای 20 وات، 1 ورودی USB (سایزهای 50 و 55 اینچ 2 ورودی)، 2 ورودی HDMI (سایزهای 50 و 55 اینچ 3 ورودی)اشاره کرد. دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.

 

قیمت ال ای دی H2000 55 اینچ

 

این ال ای دی خوش قیمت دارای سایزهای 32 اینچ و 43 اینچ و 50 اینچ و 55 اینچ است که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خودشان می باشند. برای نمونه سایز 32 اینچ این TV دارای کیفیت HD بوده ولی در سایزهای دیگر شاهد کیفیت تصویر FULL HDD هستیم. 

 

همچنین طراحی زیبا در این LED باعث شده تا طرفداران آن در لیست محصولات مورد علاقه خود اقدام به مقایسه این محصول با سایر مدل ها کنند. ضمنا باید اشاره کنیم که رزولوشن مدل 55 اینچ این LED خوش قیمت مانند سایزهای دیگر (غیر از 32 اینچ) به میزان 1080x1920 می باشد که حاکی از کیفیت بالای نمایش تصاویر می باشد. 

 

اشتراک گذاری هوشمند Smart Share: با استفاده از فناوری Screen Mirroring شما می توانید تصویر تلفن همراه هوشمند ، تبلت و دیگر لوازم هوشمند را بدون سیم و به آسانی برروی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون دوو تماشا کنید.شما همچنین می توانید با استفاده از تکنولوژی Screen Mirroring در هنگام بازی کردن با تلفن همراه هوشمند یا تبلت ، تصویر آن را بر رویتلویزیون دوو مشاهده کنید و تجربه ای متفاوت از سرگرمی را داشته باشید.

 

شرکت دوو سعی کرده تا امکاناتی را در این مدل 55 اینچ تعبیه کند که از هر لحاظ مناسب باشد. برای نمونه سیستم صوتی 2 کاناله ای دارد که می تواند 20 وات صدای فراگیر یا Surround را در  محیط بزرگ منعکس نماید. همچنین به کمک این دو بلندگوی طراحی شده، می توانید از داشتن صدایی شفاف و واضح بهره مند شوید.

 

قیمت ال ای دی H2000 55 اینچ

در رابطه با کیفیت تصویر این مدل از تلویزیون ال ای دی نباید فراموش کنیم که علاوه بر فول اچ دی بودن، قابلیت انطباق تصویر 100 هرتز هم دارد و این باعث می شود تا در تماشای صحنه های مربوط به فیلم ها و برنامه های اکشن و ورزشی به هیچ مشکلی برنخورید و هیچگونه تاری در تصاویر مشاهده نکنید.کمپانی DAEWOO در مدل 55 اینچ H2000 از پنل های IPSS استفاده کرده که این امر هم در جذب مشتریان تاثیر داشته و البته ناگفته نماند که استفاده از تکنولوژی IPS در سایز های 43 و 55 اینچ این تلویزیون می باشد.نکته دیگری که در ارتباط با کیفیت تصویر مدل H20000 مطرح است، مجهز بودن آن به سامانه بهبود رنگ می باشد. همچنین در این ال ای دی زیبا از قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی و همچنین راهنمای الکترونیکی برنامه ها استفاده شده است. که با استفاده از این قابلیت ها می توانید از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تان آگاه شوید و ضمنا قادرید آنچه را که می خواهید ضبط کرده و در زمان دیگری به تماشای آن بنشینید.55H2000 مجهز به سه ورودی HDMI است که می تواند باعث اتصال و ارتباط دیگر دستگاه های صوتی و تصویری و دریافت تصاویر با کیفیت بالاتر گردد، همچنین پورت های USB هم برای این مدل تعبیه گشته است که قابلیت PVR از طریق این پورت ها در دسترس شما قرار می گیرد.بطور کلی اگر قصد دارید یک تلویزیون با سایز مناسب را برای سالن های بزرگ خود مورد استفاده قرار دهید حتما مدل H2000 را با دیگر محصولات مقایسه کرده و از آن غافل نشوید. این مدل می تواند شما را با کیفیت تصویر و صدای خوبش متحیر سازد .

قیمت ال ای دی H2000 55 اینچ 

خرید اینترنتی لوازم خانگی در هر فروشگاهی ممکن است متفاوت باشد اما انتخاب سنتر برای گسترش زمینه خرید و فروش اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان آنلاین فروشگاه تخفیف ها و قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است. لوازم خانگی دوو را با نازلترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از طریق فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تهیه کنید.

 

انتخاب سنتر تنها  یک فروشگاه اینترنتی نیست و  این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

 

قیمت ال ای دی H2000 55 اینچ

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.