انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 50 اینچ مدل : G8000

تلویزیون ال ای دی دوو 50 اینچ مدل : G8000

DAEWOO LED TV Model G8000


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو مدل G8000  شرکت دوو با تولید یکی از شاهکارهای خود تحت عنوان G8000 توانسته همگان را متحیر سازد و نیاز واقعی مشتریان را در این مدل سنجیده و به همین  دلیل آن را به بازار عرضه کرده است.

 

اولین ویژگی که در این محصول از دوو  مورد توجه قرار می گیرد کیفیت تصویر آن است که UHD می باشد، با این کیفیت که از آن با عنوان 4K هم یاد می شود دیگر لازم نیست نگران آن باشید که تصاویر با کیفیت را با افت نسبی تماشا کنید، چرا که هر محتوایی را خواهید توانست در این مدل بطور واضح و شفاف و با کیفیت هر چه بهتر تماشا نمایید.

قیمت ال ای دی دوو

رزولوشن این ال ای دی خوش قیمت 2160x3840 می باشد که با این قدرت وضوح می توان انتظار داشت تصاویری را که توسط دوربین های پیشرفته امروزی گرفته می شوند به خوبی پخش نماید. این تلویزیون 500 اینچ اسمارت یا هوشمند بوده و قادر است شما را به اینترنت متصل کند. با استفاده از سیستم عامل اندرویدی که در ان تعبیه گشته به راحتی می توانید با دستگاه خود ارتباط برقرار کنید و به اسانی کار کنید.

 

همچنین این تلویزیون ال ای دی هوشمند دارای یک ریموت کنترل جادویی نیز می باشد که کار کردن با دستگاه را برای شما آسان می سازد. ارتباط این محصول با اینترنت از طریق بدون سیم یا WiFii انجام می شودو همچنین مجهز به مرورگر صفحات وب نیز میباشد.

 

ضمنا در مدل G8000 قابلیت اتصال و اشتراک گذاری بی سیم هم وجود دارد که از آن با عنوان Smart Share یاد میشود. البته دسترسی به شبکه های اجتماعی هم با این محصول بی نظیر امکانپذیر می باشد.

 

قیمت ال ای دی دوو

سازندگان 50G8000 این ال ای دی را مجهز به یک گیرنده دیجیتال کرده اند و می توانید با استفاده از ان اقدام به دریافت کلیه شبکه های دیجیتالی کنید. در ضمن باید اشاره کنیم که این گیرنده از نوع نسخه 2 می باشد و عنوان DVB-T22 به آن اطلاق میگردد.

 

در ارتباط با کیفیت تصویر این LED هوشمند باید اشاره کنیم که قدرت انطباق تصویر 500 هرتز آن باعث می شود تا در پخش تصاویر و صحنه هایی که حرکت سریع دارند مشکلی پیش نیاید و هیچگونه تاری یا محو تصاویر رخ ندهد، لذا بینندگان برنامه های اکشن و ورزشی باید بدانند که با این مدل قادرند با بالاترین کیفیت ممکن برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

 

از دیگر امکانات این تلویزیون ال ای دی دوو  اسمارت پیشرفته که شاید بتوان گفت بهترین محصول شرکت دوو می باشد، می توان به حافظه داخلی اش اشاره نمود که حجم آن 4 گیگا بایت است. ضمنا در کنار این حافظه لازم است بدانیم که سرعت پردازش دستورها در این مدل بسیار بالا می باشد و این امر به لطف وجود پردازنده چهار هسته ای قدرتمند می باشد.

 

قیمت ال ای دی دوو

علاوه بر این CPU یک پردازنده گرافیکی چهار هسته ای هم در این تلویزیون ال ای دی  هوشمند وجود دارد که بسیار کارامد است. همچنین قابلیت محبوب PVR یا ضبط برنامه های تلویزیونی نیز باعث شده تا طرفداران این مدل بیشتر باشند چرا که با استفاده از این قابلیت قادرید برنامه هایی را که دوست دارید در زمان دیگری تماشا نمایید.

 

در نهایت باید به خروجی صدای 20 وات این مدل اشاره کنیم و بدانیم که مجهز به صدای فراگیر یا ساروند است و ضمنا می تواند صدایی شفاف و مناسب را در فضای مورد نظر شما طنین انداز کند. از نظر درگاه های ارتباطی هم برای ان سه ورودی HDMI در نظر گرفته شده که با انها قادرید اقدام به اتصال سایر دستگاه های صوتی وتصویری به تلویزیون کنید و از کیفیت تصویر بالا لذت  ببرید.

 

همچنین قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی نیز بواسطه وجود ورودی های USB امکانپذیر می باشد. بطور کلی اگر می خواهید یک خرید موفق داشته باشید که برای سال های متمادی شما را راضی نگه دارد و از خرید محصولی دیگر بی نیازتان کند به شما پیشنهاد میکنیم همین ال ای دی زیبای 50 اینچ را انتخاب نمایید.

قیمت ال ای دی دوو

 

برای خرید محصولات دوو بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات دوو آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات دوو از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات دوو دارند.

       

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب  سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

قیمت ال ای دی دوو

       

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.