انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : H2200

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل : H2200

DAEWOO LED TV Model H2200


توضیحات

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2200 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند و طراحی چشم نوازی می باشد. این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا، تلویزیون Full HD است. برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به صدای دالبی و فراگیر، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) ، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)، دارای گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2) اشاره کرد.

 

و نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به قابلیت انطباق 100 هرتز، خروجی صدای این تلویزیون 20 وات، 2 ورودی HDMI و 1 ورودی USB اشاره کرد.

 

دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

قیمت ال ای دی دوو

این تلویزیون ال ای دی  خوش قیمت دارای کیفیت تصویر FULL HD بوده و لذا قادر است تصاویری با کیفیت و رزولوشن 1080x1920 را به نمایش بگذارد که به آن کیفیت دو مگاپیکسل گفته می شود. ضمنا باید بدانیم که به دلیل ابعاد کوچکتری که در سایز 43 اینچ این محصول وجود دارد، کیفیت تصویر در آن فوق العاده می شود.

 

مدل 43H2200 دارای کیفیت صدای 20 وات بوده و یک سیستم صوتی دو کاناله دارد که می تواند صدایی شفاف را برای شما منعکس نماید و مناسب برای فضاهای بزرگ هم می باشد. اما پیشنهاد ما به شما این است که جهت سالن های بزرگ خود از نسخه 50 و 55 اینچ این مدل استفاده کنید.

 

ضمنا یک گیرنده دیجیتال قوی نیز برای این ال ای دی  تعبیه شده است که می توانید با استفاده از آن کلیه شبکه های دیجیتالی را دریافت کنید و البته این گیرنده از نوع نسخه دو می باشد که نسبت به نسخه های قبلی قویتر است و فرکانس ها را با قدرت بیشتری دریافت می کند.

قیمت ال ای دی دوو

 

از دیگر قابلیت هایمدل H2200 می توان به امکان ضبط برنامه های تلویزیونی اشاره کرد که بسیار مورد توجه خریداران قرار می گید و می توانند با استفاده از آن اقدام به ضبط برنامه های مورد علاقه خود کنند ودرزمان دیگری آنها را تماشا نمایند. همچنین این مدل 43 اینچ مجهز به قابلیت EPG یا راهنمای الکترونیکی برنامه ها می باشد که می توانید از طریق آن از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تان آگاه شوید.

 

در این مدل از ال ای دی دوو  ورودی HDMI استفاده شده است که وظیفه دریافت و پخش با کیفیت تر تصاویر از سایر دستگاه های صوتی و تصویری را بر عهده دارند، این درگاه ها بر روی اکثر وسایل صوتی و تصویری جدید تعبیه گشته اند و بسیار کارامد هستند.

 

همچنین یک ورودی USB هم در این ال ای دی خوش قیمت و زیبا قرار داده شده است که بوسیله آن می توانید از قابلیت PVR استفاده کنید و فلش مموری یا هارد اکسترنال را به TV متصل نمایید.

قیمت ال ای دی دوو 

انتخاب سنتر ال ای دی دوو را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت ال ای دی دوو  در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند.


 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.


مشخصات فنی

مدل

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل H2200

نوع تلویزیون
ساده
حالت صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
اندازه صفحه نمایش
43 اینچ
رزولوشن تصویر
1920x1080 پیکسل
کیفیت نمایش
full HD
نسبت تصویر
16:9
فرکانس حرکت تصویر
100 هرتز
کنتراست
کنتراست بالا - Mega Contrast
زاویه دید افقی
178 درجه
زاویه دید عمودی
178 درجه
قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی
ندارد
قابلیت سه بعدی
ندارد
تیونر
دیجیتال
نوع سیستم صدای بلندگوها
2 کاناله
محل قرارگیری بلندگوها
پایین قاب تلویزیون
ساب ووفر
ندارد
تعداد بلندگوها
2
توان خروجی صدا
20 وات
تکنولوژی خروجی صدا
صدای فراگیر
تلویزیون اسمارت
خیر
رابط هوشمند
ندارد
مرورگر وب
ندارد
گیرنده دیجیتال
دارد
تله تکست
دارد
تنظیم ساعت روشن و خاموش
دارد
اتصال به اینترنت
ندارد
قابلیت کنترل حرکتی
ندارد
دوربین
ندارد
OSD Language
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 عدد
پورت ورودی HDMI
دارد
تعداد پورت USB
1 عدد
پورت ورودی USB
دارد
ورودی CI-Slot
ندارد
پورت RS-232C
ندارد
ورودی انتن RF
دارد
بلوتوث
ندارد
ارتباط بی سیم Wi-Fi
ندارد
قابلیت NFC
ندارد
دستور صوتی
ندارد
نور پس زمینه کنترل
ندارد
کنترل حرکتی
ندارد
باتری
دارد
میکروفون
ندارد
حالت لمسی روی کنترل
ندارد
نوع کنترل
معمولی
ریموت کنترل
دارد
توان مصرفی برق
در حالت استندبای : کمتر از 1 وات
تنظیم نور نقطه ای
ندارد
وسایل همراه با تلویزیون

پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق