انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

یخچال فریزر بالا دوو مدل : 2500SS

یخچال فریزر بالا دوو مدل : 2500SS

DAEWOO TMF Model DETM-2500SS


توضیحات

یخچال دوو مدل 2500SS فریزر بالا با طراحی لوکس و کارآمد یک انتخاب هوشمندانه برای آشپزخانه است .این محصول مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف HE با 20% صرفه جوئی بیشتر در مصرف انرژی و خروجی آبریز بر روی درب یخچال بوده و همچنین بر روی درب فریزر، صفحه نمایش نشان دهنده ی حالت های مختلف دستگاه قرار داده شده است.

 

این دستگاه دارای سطح  صدای بسیار پائینی است که در حفظ آرامش محیط خانه بسیار موثر می باشد. مهم ترین تکنولوژی به کار رفته در این مدل یخچال فریزر سامانه بدون برفک است . با کمک گردش چندگانه جریان هوا، در تمامی نقاط این یخچال می توانید یک میزان سرما را داشته باشید که این خود در حفظ و نگهداری مواد غذایی مختلف بسیار موثر می باشد.قفسه های این دستگاه از جنس شیشه های مقاوم به شوک حرارتی بوده و علاوه بر آن در قسمت یخچال محفظه ای مخصوص برای نگهداری مواد آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته شده است.

 

این یخچال دارای سیستم سامانه کاملا بدون برفک (Total No Frost) است که موجب می شود گردش هوا و سرما بطور مساوی در تمام قسمت های یخچال پخش می شود تا تازگی مواد غذایی از جمله میوه ها ، غذاها و مواد پروتئینی در بالاترین حد قرار داشته باشد. با انتخاب این یخچال فریزر، از تازگی و کیفیت مواد غذایی در یخچال مطمئن شوید.

قیمت یخچال فریزر بالا دوو

 

روشنایی داخل دستگاه هم دارای لامپ های LED بوده که علاوه بر نور زیبایی که دارند، بسیار کم مصرف و بادوام می باشند. از دیگر موارد قابل اشاره در این یخچال فریزر می توان به؛ حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO)، سیستم سرمایش سریع در یخچال و سیستم کنترل هوشمند الکترونیکی اشاره کرد .

 

با خرید یخچال فریزر دوو از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید .انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی است و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو را از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده .با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت یخچال و فریزر دوو شگفت زده خواهید شد .

 

قیمت یخچال فریزر بالا دوو

 

همان طور که می دانید میزان ظرفیت داخلی یخچال فریزر دوو براساس واحد لیتر تعیین و اندازه خارجی آن براساس واحد فوت محاسبه می شود، البته این دو معیار با یکدیگر متناسب هستند و  هرچه اولی بیشتر باشد ابعاد یخچال هم بیشتر خواهد شد، اما برای خرید یخچال فریزر باید بدانیم که یک خانواده معمولی به چه سایزی از یخچال فریزر نیاز دارند.


امکان دارد بخاطر فضا و طراحی آشپزخانه مجبور به انتخاب ابعاد خاصی از یخچال بشوید، اما اگر می توانید بدون محدودیت تصمیم بگیرید و صرفا به دنبال علاقه شخصی خودتان هستید به این نکته توجه کنید که هرچه ظرفیت یخچال بالاتر می رود علاوه بر افزایش قیمت شما باید مبلغ بیشتری برای نگهداری و هزینه برق مصرفی آن پرداخت کنید.درمقابل اگر یخچال کوچک تری نیز بخرید از طریق دیگری ضرر خواهید کرد.

 

پس اقتصادی ترین کار با توجه به عادات خوراکی و خرید مواد غذایی شما این است که متناسب با تعداد و نیاز خانواده یخچال مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

قیمت یخچال فریزر بالا دوو

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد .

هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از تمام نقاط کشور است.

در جشنواره تخفیف طلاییمحصولات دووخریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دووکارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.