انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

قیمت تلویزیون اسنوا

قیمت تلویزیون اسنوا

قیمت تلویزیون اسنوا

در این صفحه نمونه هایی از محصولات تلویزیون اسنوا موجود می باشد.

برای مشاهده لیست کامل تلویزیون اسنوا و اطلاع از قیمت تلویزیون اسنوا بر روی قیمت تلویزیون اسنوا کلیک نمایید. قیمت تلویزیون اسنوا

جهت اطلاع از قیمت تلویزیون اسنوا بر روی نام هر مدل از تلویزیون ال ای دی ها کلیک نمایید

قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 49S39BLDT2

تلویریون اسنوا 49 اینج مدل SLD – 49S39BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر و  تایم شیفت، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، پانل IPSS ،راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و یک ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 49S37BLDT2

تلویریون اسنوا 49 اینج مدل SLD – 49S37BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر و  تایم شیفت، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، پانل IPSS ،راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و یک ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 50S38BLDT2

تلویریون اسنوا 50 اینج مدل SLD – 50S38BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی صفحه نمایش تخت، کنتراست بالا، گیرنده و تیونر دیجیتال استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز بهسیستم بلندگو دوکاناله، قابلیت PVR - مجهز به قابلیت EPG یا راهنمای الکترونیکی برنامه ها میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و یک ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 65S36BLD

تلویریون اسنوا 65 اینج مدل SLD – 65S36BLD داری کیفیت نمایشFull HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی صفحه نمایش تخت،کنتراست بالا، صدای دالبی، گیرنده و تیونر دیجیتال استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که  مجهز به سیستم بلندگو دو کاناله، قابلیت سه بعدی، صدای دالبی و تله تکست میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از دو ورودی HDMI و دو ورودی USB .

&nbsp

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 50S29BLDT2

تلویریون اسنوا 50 اینج مدل SLD – 50S29BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و دو ورودی USB .

 

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 50S44BLD

تلویریون اسنوا 50 اینج مدل SLD – 50S44BLD داری کیفیت نمایشFull HD میباشد. این محصول اسنوا از نوع تلویزیون های هوشمند میباشد. اسنوا در این محصول خود از سیستم عامل اندروید 4.4.22 ، پردازنده چهار هسته ای، WIFA ، ارتباط بی سیم با دیگر دستگاه ها و ریموت کنترل هوشمند استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به هشت گیگ خافظه  داخلی، قابلیت نصب کارت حافظه، دانلود و نصب اپلیکیشن، صدای فراگیر سوراند، گیرنده دیجیتال قوی، ماشین زمان، قابلیت ضبط تصاویر وراهنمای الکترونیکی برنامه ها میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و دو ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 55S29BLDT2

تلویریون اسنوا 55 اینج مدل SLD – 55S29BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر و  تایم شیفت، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و دو ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 50S30BLDT2

تلویریون اسنوا 50 اینج مدل SLD – 50S30BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر و  تایم شیفت، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و دو ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 55S39BLDT2

تلویریون اسنوا 55 اینج مدل SLD – 55S39BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر و  تایم شیفت، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و یک ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا
قیمت تلویزیون اسنوا | مدل SLD – 55S30BLDT2

تلویریون اسنوا 55 اینج مدل SLD – 55S30BLDT2 داری کیفیت نمایش Full HD میباشد. این محصول اسنوا از آن نوع تلویزیون های پرطرفدار میباشد. اسنوا در این محصول خود از تکنولوژی ضبط تصاویر و  تایم شیفت، مگا داینامیک کنتراست و صرفه جویی هوشمند مصرف برق استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه، این مدل تلویریون اسنوا ، این است که مجهز به گیرنده دیجیتال قوی DVBT2 ، راهنمای الکترونیکی برنامه و قابلیت اتصال موبایل وتبلت به تلویزیون از طریق MHLL میباشد. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول عبارتند از سه ورودی HDMI و دو ورودی USB .

قیمت تلویزیون اسنوا

قیمت تلویزیون اسنوا

مشاهده دیگر محصولات اسنوا

   

ساید بای ساید اسنوا لباسشویی اسنوا ال ای دی اسنوا اجاق گاز اسنوا یخچال اسنوا اجاق گاز صفحه ای اسنوا فر توکار اسنوا هود اسنوا    

قیمت تلویزیون اسنوا

برای خرید تلویزیون اسنوا بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت تلویزیون اسنوا آشنا باشید تا بتوانید بهترین تلویزیون اسنوا را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید تلویزیون اسنوا از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات اسنوا  دارند.

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت تلویزیون اسنوا آشنا شوید، انتخاب سنترنمایندگی اسنوا این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات اسنوا  با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات اسنوا  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی اسنوا ( snowa )   می باشد.

 

مشاهده لیست کامل مدل و قیمت تلویزیون اسنوا

       

انتحاب سنتر