انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .
انتخاب سنتر "  مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

، نمایندگی رسمی محصولات تکنوگاز ، دوو ، اسنوا و . . .

قیمت یخچال الکترواستیل

قیمت یخچال الکترواستیل

یخچال الکترواستیل از تولیدات کمپانی الکترواستیل میباشد. این کمپانی با قدمت 50 ساله در امر تولید محصولات برودتی فعالیت دارد، همین امر باعث افزایش کیفیت محصولات برودتی به ویژه یخچال های این کمپانی شده است. برای خرید یخچال الکترواستیل از اطلاعاتی که در این صفحه ارائه کرده ایم استفاده نمایید و برای اطلاع از قیمت یخچال الکترواستیل و دیگر جزئیات  آن بر روی مدل و یا تصویر یخچال مورد پسندتان کلیک نمایید.

قیمت یخچال الکترواستیل

قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES14

یخچال فریزر بالا الکترواستیل مدل ES14 یک یخچال 14 فوت به رنگ سفید چرم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل ++A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی سیستم سرمایش تراکمی، جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بالا میتوان به صدای بسیار کم، لاستیک دو درب ضد باکتری، دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES14

یخچال فریزر بالا الکترواستیل مدل ES14 یک یخچال 14 فوت به رنگ تیتانیوم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل ++A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی سیستم سرمایش تراکمی، جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بالا میتوان به صدای بسیار کم، لاستیک دو درب ضد باکتری، دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES31

یخچال فریزر بالا الکترواستیل مدل ES31 یک یخچال 31 فوت به رنگ سفید چرم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بالا میتوان به آبسردکن، ظرفیت بیشتر در گنجایش مواد غذایی، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES31

یخچال فریزر بالا الکترواستیل مدل ES31 یک یخچال 31 فوت به رنگ تیتانیوم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بالا میتوان به آبسردکن، ظرفیت بیشتر در گنجایش مواد غذایی، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES35

یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES35 یک یخچال 35 فوت به رنگ سفید چرم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل +A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی یخساز اتوماتیک با قابیلت اتصال به آب شهری، سیستم مصرف اقتصادی، صفحه نمایش لمسی، سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه، استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر پایین میتوان به آبسردکن، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری، لامپ LED، درب بار و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES35

یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES35 یک یخچال 35 فوت به رنگ تیتانیوم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل +A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی یخساز اتوماتیک با قابیلت اتصال به آب شهری، سیستم مصرف اقتصادی، صفحه نمایش لمسی، سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه، استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر پایین میتوان به آبسردکن، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری، لامپ LED، درب بار و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES27

یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES27 یک یخچال 27 فوت به رنگ سفید میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل +A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی سیستم مصرف اقتصادی، صفحه نمایش لمسی، سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر پایین میتوان به آبسردکن، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری، لامپ LED و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES27

یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES27 یک یخچال 27 فوت به رنگ تیتانیوم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل +A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی سیستم مصرف اقتصادی، صفحه نمایش لمسی، سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر پایین میتوان به آبسردکن، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری، لامپ LED و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES23

یخچال دوقلو الکترواستیل مدل ES23 یک یخچال 23 فوت به رنگ سفید چرم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی یخساز اتوماتیک، سیستم انجماد سریع، سیستم مصرف اقتصادی، صفحه نمایش هوشمند، سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی لمسی، سیستم سرمایش سریع و جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال دوقلو میتوان به صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری، لامپ LED، درب بار و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES23

یخچال دوقلو الکترواستیل مدل ES23 یک یخچال 23 فوت به رنگ تیتانیوم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل A و +A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از تکنولوژی یخساز اتوماتیک، سیستم انجماد سریع، سیستم مصرف اقتصادی، صفحه نمایش هوشمند، سیستم نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی لمسی، سیستم سرمایش سریع و جریان هوای خنک چندگانه استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال دوقلو میتوان به صدای بسیار کم و لاستیک دو درب ضد باکتری، لامپ LED، درب بار و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES25

یخچال دوقلو الکترواستیل مدل ES25 یک یخچال 25 فوت به رنگ سفید چرم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از سیستم نوفراست استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال دوقلو میتوان به صدای بسیار کم، لاستیک دو درب ضد باکتری، آبسردکن، 10کشو با امکان جایگزینی، طبقات شیشه ای، لامپ LED و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل
قیمت یخچال الکترواستیل | مدل ES25

یخچال دوقلو الکترواستیل مدل ES25 یک یخچال 25 فوت به رنگ تیتانیوم میباشد. برچسب انرژی این محصول الکترواستیل A می باشد. الکترواستیل در این مدل یخچال خود از سیستم نوفراست استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این یخچال دوقلو میتوان به صدای بسیار کم، لاستیک دو درب ضد باکتری، آبسردکن، 10کشو با امکان جایگزینی، طبقات شیشه ای، لامپ LED و دستگیره اهرمی اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل

قیمت یخچال الکترواستیل   

قیمت یخچال الکترواستیل

برای خرید یخچال الکترواستیل بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت یخچال الکترواستیل آشنا باشید تا بتوانید بهترین یخچال الکترواستیل را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید یخچال الکترواستیل از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات الکترواستیل دارند.

انتخاب سنتر این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپر خلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت یخچال الکترواستیل آشنا شوید، انتخاب سنترنمایندگی الکترواستیل این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات الکترواستیل  با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

مشاهده نمایشگاه انتخاب سنتر ( هایپر خلیج فارس )

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات الکترواستیل  با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات  فروش اقساطی لوازم خانگی الکترواستیل  با کارت های اعتباری را ارائه دهد. فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی الکترواستیل (ElectroSteel )   می باشد.

 

مشاهده لیست کامل مدل و قیمت یخچال الکترواستیل

       

انتحاب سنتر